Fotoboeken digitaal

Hallo papa’s en mama’s

hebben jullie wel eens een digitaalfotoboek op de PC gemaakt en besteld ?
Ik wil dit ook graag een keer doen.
Welke adviesren jullie ? prijs-kwaliteit-verhouding enz.

Ik zag net dat WIJ ouders een aanbieding heeft.

Groetjes mama van Dion

Lilypie Second Birthday tickers

Die is prima maar van kruidvat / hema en aldi bestel ik ze ook gerust. Kwaliteit allemaal erg mooi glanzend!

Hema vind ik prima!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik heb ons trouwalbum via Albelli gemaakt.
Erg makkelijk, veel keus qua indeling enzo, goede kwaliteit-prijs verhouding.

Omdat ik dat boek bestelde kreeg ik een actie code voor kleiner boekjes.
Die heb ik toen voor mijn familie en P.aul zijn familie gemaakt.
Geloof dat ik toen elke 2e gratis kreeg ofzo.

Voor H.ayley maak ik ze niet digitaal maar plak ik ze nog lekker ouderwets in met wat scrapwerk erbij.

Ik was gisteren jarig en krijg van mijn broer een fotoboek van de kleine van ons. Hij en pa hebben 10x meer foto’s dan ik . (Fotografie is hun hobby). Hij heeft hem bij de Hema besteld en ik mocht 1 pagina zien omdat deze wat later komt dan verwacht, maar het zag er goed uit.
Vol verwachting klopt mijn hart hoe hij er in het echt uitziet.
Heb al wel eerder bvoeken van de Hema gezien en die zagen er goed uit.
Succes met het maken.

Danielle is geboren op 7-1-2010

Bedankt voor de tips, eigenlijk zijn ze allemaal wel goed als ik het zo lees.
Ik ga het proberen.
Ik heb heel veel foto’s af laten drukken van de eerste weken maar moet ze nu nog in plakken en heb er al veel weggegeven dus is ook niet meer compleet vandaar dat ik dit maar eens ga proberen.

Ik vind zelf foto’s inplakken wel meer waarde hebben, ik denk dat ik dat ook ga doen maar dan echt alleen de allere leukste en mooiste van elk jaar een top 10 zeg maar in een groot album dat je kan zien hoe hij veranderd, dan is ie vol als Dion 10 is.

Hier ook lekker ouderwets plakken, we hebben toevallig vadaag boek nr 3 vol gemaakt en we zijn pas bij kerst toen hij 1 was

Nog een tip, ik heb ze op cd gebrand maar ook een aparte usb stick ervoor gekocht. Dus mocht mijn pc crashen of iets met de cd rom aan de hand zijn heb ik altijd me usb stick nog. Op mijn pc laat ik trouwens altijd maar van een maand of 3 staan.
Ook makkelijk als er brand uit breekt (ver gezocht maar kan altijd.) de usb stick ligt binnen handbereik. Of ik er dan ook daadwerkelijk aan denk is nr 2 en de negatieven of zo’n kaartje wat je tegenwoordig krijgt bij iemand vertrouwd leggen heb je ook altijd nog wat achter hand.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

wwwwaaahhhh moet even mijn frustratie kwijt, ik vannavond uren achterheen achter de P.C gezeten om mijn fotoboek af te maken waar ik ooit aan begonnen was op Hema.nl
Het was nog opgeslagen dus ben verder gegaan, wat een klus zeg het is nu ook al 1.30 s’nachts (morgen ben ik vrij en zoonlief gaat naar het KDV anders zou het natuurlijk niet kunnen)
Ik sloeg steeds tussendoor mijn gegevens even op en toen ik geen zin meer had en wilde afsluiten lukt ehet niet om op te slaan !!! nou jammer dan dan zijn de laatste 2 blz. weg niet zo erg dacht ik.
Ter controle logde ik opnieuw in om effe te chekken en nu kan ik helemaal niets meer terug vinden !!!
Weten jullie (voor die gene die wel eens op Hema.nl fotoboeken bestellen waar ik het linkje kan vinden naar mijn fotoalbum waar ik mee bezig was.
Ik heb die hele pagina afgespeurt en kan het niet meer vinden.
Ik wordt altijd zo zenuwachtig van die computers en ik snap er ook vaak de ballen niet van.
Ik kan niet eens een CD branden, er moet nodig eens iets gedaan worden want als ik alles kwijt raak ^&^&%#&%%#%&%#$*&!$@!)#
Ik zit ook te denken aan een externe schijf bakmama en dan voor de zekerheid opslaan op USB-stikkies.
Is dat makkelijk te doen z’n externe harde schijf ? maar wat als daar dan weer iets mee gebeurt ? gek wordt ik er van.