Foto

hoi kim ik heb je een foto van tanja op gestuurt zo jij zo vriendelijk willen zijn om voor mijn deze op ikke ben te willen zetten het is de tweede foto mijn dank is groot

ik doe alles voor je , maar dit mag je eerst zelf proberen, zie je mail(ps ooh wat een lekker popje) hahahahhahahah

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Nou maak je ons nieuwsgierig Kim!!!

Toe nou Kim, ze wil zo graag haar meidje showen.

Liefs Kristel

Maar het is natuurlijk ook handig als ze het zelf leert…ik snap wel hoe Kim het bedoeld.
Maarre…die ENE foto dan nog Kim???
We zijn nu zo nieuwsgierig geworden, helemaal door jouw opmerking: “oooh, wat een lekker popje”

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

Tuurlijk snapik Kim, want voor je het weet is ze de hele dag foto’s op de site aan het zetten terwijl ze het zo druk heeft met de verbouwing. Misschien moeten we een nog duidelijkere uitleg hebben over het hoe en wat met foto’s. Maar dat ligt niet aan de eerdere uitleg van Kim, maar meer aan ons, net beginnen te internetten mama’s.

Liefs Kristel

kim ik ben echt een leek met dit soort dingen ik vond dat email al een gedoe maar ik ga het proberenom het er op te krijgen

gr marielle

okeeeeee komt ie…

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

heee mooie foto lekker lache bekkie

Wat een schatje Marielle. En Marielle we slepen je er wel doorheen hoor. Ik bedoel met die foto’s.

Liefs Kristel

hartelijk dank kim ik heb het geprobeerd maar ik weet het niet ik zal het wel verkeerd doen of zo he meid toppie bedankt nog maals nou meiden kunnen jullie der eindelijk zien ja ze had vandaag wwer wat aan de hand ergens mee geschaaft een stuk vel van der vinger en bloeden ik een beetje inpaniek maar ben even met haar naar de dokter geweest maar het was gelukkig niet ernstig kwam meer door de bloed ik schork me een hoedje ja dat kwam er ook nog bij

veel liefs marielle

Ja, een poppetje

Groetjes Mim

Inderdaad een heel leuk koppie hoor!
Lekker lachebekje!

Groetjes Bianca, mamma van stephan

ja dat is ze ook ,maar ook wel eens erg ondeugt. hihihihihihihihihih maar dat mag toch .

groetjes marielle trotse mama van tanja

mooie foto hoor!! echt een mooi koppie

** MAUREEN MAUREEN **

Hoi Marielle.
Ik vind ook dat je een supermooie dochter hebt hoor!
Mag je trots op zijn!
Groetjes eljada