Foto voor leuk idee!

Heey heey heb een leuk idee gehad van sje!!!
Deze foto ga ik daarvoor gebruiken…

Liefs en dikke kus brenda en charissa

wat had sje voor leuk idee dan??

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Sje heeft altijd leuke ideeën Kim, dat weet je toch?!

Ze was op zoek naar een leuk cadeau voor het 5-jarig samenzijn met haar vriend en toen had ik voorgesteld om een mooie foto van haar en Charissa op linnen af te laten drukken. Kan bijv. EDIT DOOR WEBMASTER!.

Superleuke foto gekozen Brenda! Echt leuk koppeltje zo. Is die er speciaal voor gemaakt of had je die foto al?

Groetekes, Sje

haha, nee gelijk vanmiddag aan de slag gegaan haha. Natuurlijk wilde ze eerst niet mee werken maar uiteindelijk is het een super foto geworden:D

Ja, hij is echt leuk geworden! Laat je hem op kleur of zwart-wit afdrukken straks?

Groetekes, Sje

Leuk koppeltje!
Denk dat je vriend het erg leuk vind.
Groetjes Maaike

Zie nu pas “edit door webmaster” in mijn eerdere berichtje. Wist niet dat dat niet mocht. Sorry! Was niet als reclame bedoeld namelijk.

Groetekes, Sje

was zo leuk omdat bij jou te doen Sje! hahaha vooral in het rood

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Wat een schattige paniekzaaker ben je toch! Ik schrok al helemaal dat ik iets heel fouts gedaan had en dat je er boos om was. Er worden wel vaker namen van winkels genoemd dus ik zag er verder geen kwaad in. Als er iemand anti-reclame hier op de site is, ben ik het wel. Spring er altijd meteen bovenop!

En trouwens in het andere topic van Tweetyx waarin ze vraagt naar ideeën had ik diezelfde winkel genoemd en daar was het niet weggehaald. Was toen je rode inkt op?

Groetekes, Sje

Ik heb hier ook al lekker zitten gniffelen om die letters er zo in het rood te zien staan bij je Sje, juist omdat je er zo bovenop zit altijd. Hahahaha, nou Sje, blijf er maar lekker bovenop zitten, een extra watchdog is nooit weg.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Groetekes, Sje

haha lol. geen reclame:D
Ik ga hem in kleur laten drukken, ben ook erg trots en kan niet wachten tot ik hem kan geven

echt een hele mooie foto.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Whahaha die sje!!
Wel een mooie foto!!

Groetjes Nathalie & Co

Supermooie foto!
Ik heb er laatst 1 in sepia kleur cadeau gedaan aan een vriendin met een foto van haar 2 kindjes en ze was er dolblij mee.

Groetjes,
Inge