Foto van mijn (kleine) mannetje en ik

Vanmorgen dikke pret gehad met Stephan!
We gingen samen op de foto door de zelfontspanner te gebruiken (of hoe zoiets ook heet ).
Lachen!
Ik steeds gauw naar de bank rennen (lag meneer al in een deuk) en dan ook nog eens zonder rood hoofd op de foto
zien te komen

Hier twee foto’s.
(hoeven jullie meteen niet meer zo te schrikken zaterdag bij de meeting, hahaha!!!)

Pffff…hier werd ik eerst zowat “gewurgd” door Steef

Hier zat hij gek te doen en wilde hij stiekum snel van de bank wegrennen (de boef)

Om de één of andere reden komen mijn foto’s niet zo scherp over als toen ik ze met het toestel van mijn ouders maakte…
Zal onze gebruiksaanwijzing er eens bij pakken (nog niet echt gedaan, haha! Heb ik nooit zo’n geduld voor).

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 22 Oct 2004 16:22:07

jomt omdat je ze upload in originele formaat en dan past onze upload het automatisch aan 400 bij 300 pixels en tja dat geeft kwaliteits verlies

groetjes Kim, mama van

en

OOOOOOOOOOOOOo onwijs leuke fotos. Ik zal eens kijken of ik ook zon zelfontspanner erop heb, want aangezien ik hier de foto`s maak zijn er veel met pappa erop en weinig met mamma.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Wat heerlijk toch dat jullie zulke mooie recente foto’s kunnen showen met die digitale camera’s. Ik kan echt genieten van zulke foto’s.

Je bent zeker een echte stoeimama, Bieb?

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Ehm…valt wel mee geloof ik.
Ik stoei natuurlijk weleens met Stephan, maar zijn pappa kan dat net ff wat beter
Ik ben meer een knutsel en lekker-gek-doen-mamma, geloof ik.
Een beetje van alles eigenlijk, haha! (ben ook weleens een strenge-mamma en een knuffel-mamma en een voorlees-mamma en een ik-tel-tot-tien-mamma etc. etc.)

Maar hoezo dacht je dat ik een echte stoei-mama was? (nou ben ik wel nieuwsgierig geworden hoor )

Gewijzigd door - Bieb op 22 Oct 2004 21:07:51

heeeee leuk die foto’s bieb

leuke foto’s bieb

Nou, ik zeg het van mezelf, maar ik vind mezelf wel een echte stoeimama: altijd gek doen, kietelen, knuffelen, paardje rijden, heen-en-weer zwieren, rondvliegen etc.

En ik dacht dat te herkennen aan jullie poses: zo lekker met veel plezier hangt ie aan je nek.

Groetjes Carola

Ja, dat doe ik in principe ook, wat jij nu opnoemt, haha!
Eigenlijk ben ik gewoon een “van-alles-en-nog-wat-mamma”

Ja, leuk Elly!
Of als goede tover fee ofzo

Super leuke foto`s Bianca
Groetjes Heleen mama van Robin

Niet dat ik een bepaald beeld van je had, Bieb, maar om een of andere reden (vraag me niet waarom, misschien omdat de paar Bianca’s die ik ken dat hebben), had ik donker lang haar bij je verwacht.
Heb je het toevallig geverfd?

Haha, nee, ik heb het niet geverfd.
Benhelemaal blond van mezelf.
Lang haar heb ik wel, maar donker? Nee, sorry

Wat ik wel grappig vind is dat de Bianca’s die ik vroeger kende allemaal blond waren