Foto uploaden lukt niet

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over hoe je een foto kunt oploaden. Elke keer als ik dit probeer vraagt men om een URL? Ik heb de link naar mijn Hyves-pagina geprobeerd, helaas. De foto die ik graag wil uploaden is in JPG-formaat. Kan iemand mij helpen?

Groetjes,

Chantal

chantal

waar wil je uploaden?

hier in het forum kan je alleen maar linken naar een foto die al op het internet staat, op de site zelf kan je gewoon je foto uploaden

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Hoi Kim
Ik zou graag de foto in het forum willen zetten. Klopt het dan dat ik dat vanuit mijn profiel van mijn ikkeben moet doen. Sorry ik ben niet echt goed in computers.
groetjes chantal

chantal

quote:
Hoi Kim Ik zou graag de foto in het forum willen zetten onder de sterretjes. Klopt het dan dat ik dat vanuit mijn profiel van mijn ikkeben moet doen. Sorry ik ben niet echt goed in computers. groetjes chantal

chantal

chantal

quote:
Hoi Kim Ik zou graag de foto in het forum willen zetten onder de sterretjes. Klopt het dan dat ik dat vanuit mijn profiel van mijn ikkeben moet doen?Ik was in mijn profiel van ikke ben en toen kon ik bladeren in mijn bestanden bij afbeeldingen maar dat deed ie niet uploaden.Vervolgens vanuit mijn hyvespagina in de balk in mijn profiel het foto code gekopieerd. Dat pakt hij ook niet. Kan ik een foto vanuit hyves hierheen zetten zo ja hoe? Ik snap er niks van.Sorry ik ben niet echt goed in computers. groetjes chantal

chantal

chantal

he meis, het zou moeten lukken in je profiel en dan idd bladeren, en dan moet je misschien ietsje naar onderen scrollen en dan de knop upload kiezen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Hoi Kim,
Ik druk op de knop bladeren dan kom ik in mijn afbeeldingen van mijn bestanden ik scrol naar onder en kies een foto die open ik. Dan verschijn die in de balk. En dan duw ik op de knop upload foto. En dan zie ik het scherm de hele tijd plaese wait plaese wait. Hoelang duurt dat plaese wait? Hoe lang moet ik daar ongeveer op wachten?Onder in het schermpje van plaese wait staat gewoon klaar terwijl de foto niet verschijnt. Hoe lang duurt dat uploaden van een foto normaal?Ik snap niet dat het anderen wel lukt en mij niet. Pffff ik en mijn computer kunnen nooit zo goed met mekaar opschieten en dat is balen voor mij.haha
groetjes chantal

chantal

maar als je foto er is moet je wel op opslaan klikken onderaan je profiel pagina
dan staat hij er

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hoi bianca,
Ja dat doe ik ook maar hij blijft heel lang uploaden dan staat de hele tijd please wait please wait en terwijl die dat doet staat er klaar in dat vakje van het scherm zelf. Ik laat maar binnekort mijn schoonbroertje maar eens kijken misschien dat een instelling fout staat of zo. Alvast bedankt voor de adviezen en kim ook.
groetjes chantal

chantal

test

chantal
http://minis2.hyves.nl/album/22355500/Vrienden/7Eu8/fotos/186122144/0/LGZh/

Gewijzigd door - Asje op 26 May 2008 12:05:42

test

chantal
http://85.17.151.62/223250001-223300000/223261801-223261900/223261801_3_3SnH.jpeg

Gewijzigd door - Asje op 26 May 2008 12:01:39

Huh doet ie het nu wel. Nu snap ik er helemaal niks meer van uhhhh?Asje heb jij dat voor mij gedaan?

Chantal
EN

Ja Chantal, dat heb ik even voor je gedaan

de link van de foto`s moeten tussen deze code gezet worden

[img] en [/img] ( sterretjes weg halen)

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 26 May 2008 12:13:05

test

Chantal
http://minis2.hyves.nl/album/22355500/Vrienden/7Eu8/fotos/186122144/0/LGZh/

test

Chantal
imghttp://minis2.hyves.nl/album/22355500/Vrienden/7Eu8/fotos/186122144/0/LGZh//img

hahaha
Rechter muisknop op de foto op je hyves, dan eigenschappen klikken en dan zie je een link die je kunt kopieren. Kopieer de hele link ( een gedeelte zie je soms niet dus selecteren tot je niet verder meer kan ) Deze link zet je vervolgens in tussen de img code zoals ik hierboven al beschreef.
Succes

en nu?

Chantal

Nu is het wel goed, maar je link klopt niet. Even hierboven vertel ik je hoe je de link moet nemen.

Gewijzigd door - Asje op 26 May 2008 12:22:01

de haakjes die voor en achter de codes staan, horen er ook echt bij, alleen de sterretjes moeten eruit gehaald. Presies tussen de code zoals mijn smily laat zien.

Gewijzigd door - Asje op 26 May 2008 12:22:48

test

Chantal

Gewijzigd door - Asje op 26 May 2008 12:28:03

test

Chantal

(ook weer een spatie na je link en voor je laatste code)

Gewijzigd door - Asje op 26 May 2008 12:30:22