Foto uitnodiging

Ik heb voor Julians eerste verjaardag een prachtige uitnodiging gemaakt op www. Een echt foto-uitnodiging waar plaats is voor 6 foto’s. Ik heb daar foto’s in gedaan van ‘vroeger’ tot nu. UREN werk, want ik ben pietje precies qua lay-out en tekst. Ben ik eindelijk door, en kom ik bij de digitale kassa, worden er ineens heel veel EXTRA kosten berekend, bijv. 3,49 per geuploade foto!! Belachelijk, want het enige wat er stond was 10 voor 6,99. Ik wilde er 30 hebben dus was dik tevreden met het bedrag van 14,99. Uiteindelijk kwam ik dus uit op 35,00 en hakte de knoop door om het dan toch maar te doen, tis tenslotte voor zijn eerste verjaardag. Maar… die boeven zijn nog niet klaar, ik moet ook nog gigantisch veel geld betalen om het te laten bezorgen, anders doen ze er 21 dagen over! Te laat dus. Voor iedere snellere levering lopen de kosten op 17,50!!!
GRR wat een slechte site zeg!

Ik ben nu dus op zoek naar een andere website waar ik meerdere foto’s op een uitnodiging kan plaatsen?
Wie weet raad?

Inderdaad vast wat bakmama zegt…
heb toevallig zelf ook net via Vista pr. besteld en had gewoon de langzame leveringstijd gedaan omdat ik het zonde vond van de kosten, en vervolgens heb ik het gewoon binnen een week in huis…
Kortom betaald voor de langzame levering maar dus net zo snel bezorgt als dat ik voor de snelle levering 17 euries had betaald… ! (maar ja als je echt op tijd staat kan je deze gok niet nemen)

Ik weet zo geen andere site, maar met even googlen vind je vast een heleboel.
Voor Jaspers verjaardag heb ik zelf kaartjes geknutseld, foto’s afgedrukt via de hema (lekker goedkoop) en die kon ik heel leuk rondom jasper uitknippen voor voorop de kaartjes, super leuk geworden.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ik had alleen www. getypt zie ik en inderdaad niet vistaprint. Maar dat was hem ja. Grote ergernis, vooral omdat ie er na lang knippen en plakken TOP uitzag. Nu via kaartjes2go een ander simpeler kaartje gemaakt. Morgen in huis, 13,- Prima dan!
Ik zal het onthouden bakmama! Bedankt in ieder geval.