Evianne is zon lekker vrolijk meisje. Daar kunnen we zo intens van genieten ! Deze foto
s zijn vandaag genomen
Oma was op visite en de camera vond ze natuurlijk weer het einde
Gewijzigd door - Evianne`s mama op 19 Jul 2004 16:48:35
Evianne is zon lekker vrolijk meisje. Daar kunnen we zo intens van genieten ! Deze foto
s zijn vandaag genomen
Oma was op visite en de camera vond ze natuurlijk weer het einde
Gewijzigd door - Evianne`s mama op 19 Jul 2004 16:48:35
o wat een heerlijk grieje zeg leuk hoor geniet er maar lekker van
groetjes marielle mama van tanja
Wat een vrolijk lachebekje!
En wat een lekker koppie zeg!
Stephan gaat altijd speciaal lachen als hij de fotocamera ziet.
Ook zo gek op die dingen dus, haha!
Groetjes, mamma van Stephan
Ja zodra ze de camera ziet komt ze er meteen op af en gaat de gekste snuitjes trekken. Alsof ze het al in de gaten heeft HAHAHAHAHA)
Je hebt een hele mooie dochter hoor!
Ik ken het als je met de camera komt dat ze dan gek gaan doen met hun gezichtjes of gewoon als fotomodelletje.
Doet je dochtertje ook zo?
Groetjes Bianca
Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.
Hahahaha ja zo doet onze Evianne ook ja. Gek eigenlijk dat ze dat al zo snel al weten. Ze is nu 16 maanden en ze heeft dat toch al een hele tijd door eigenlijk.
Gewijzigd door - Evianne`s mama op 19 Jul 2004 19:50:12
Oh, wat een leuke mooie kinderen! Echt genieten!
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
Hahahaha weet je wat nou echt lachen is ?
Evianne is hartstikke blond terwijl Daan en ik best donker zijn. Ikke ben heel donker ( bijna zwart haar en een vrij donkere huid ) en daan is redelijk donker ( lichtbruin haar en ook iets gekleurde huid )
Ze lijkt dan nu ook niet echt op me met dat lekkere witte koppie. Ik weet dat dat nog kan veranderen hoor en dacht ook wel dat dat wel zou gaan gebeuren omdat ze dus ook van de zon net zo snel bruin wordt als ik. ( we hoeven de zon maar even te zien )
Nu zag ik ineens vandaag twee zwarte haren tussen al die blonde haartjes op dr koppie.
Lijkt ze dus toch een beetje op me. Hahahahaha)