Foto rico in carnavalspakkie


#1

Hier de enigste foto die op school gelukt is… gelukkigg maar want de rest was drama omdat hij niet blij meer was zoals een paar van jullie gelezen hadden
maargoed
hie rwas hij nog blij dus wilde ik die toch met jullie delen:


#2

Stoer!!! Van Bart Smit of niet? Mijn oudste neefje heeft datzelfde pak!

Groetekes, Sje


#3

ja klopt Sje! hij is alleen iets aan de grote kant maar dat had ik eigenlijk expres gedaan en nu baal ik ervan


#4

Wat STOEEEEEER!!!


#5

Staat hem super stoer Wat een wijs kereltje zo

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#6

Oh wat een lekker mannetje is het toch… een echte piraat voor bij mijn Tinkeprinsesje…

Groetjes,

Michèle


#7

Lief!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers


#8

wat ontzettend leuk zeg, echt een stoer mannetje!

liefs,
Rinske


#9

thnx iedereen

@Michele: oh dat wil Rico wel, ik had laatst ook een foto van Moran laten zien en toen zei hij: is lief!
had eerder ook een foto van Bo van woezel laten zien en toen zei hij: met bo peeje


#10

@ Rinske wat een mooie foto zeg.

Groetjes,

Michèle


#11

@Michèle: thanx, ik vond ze er ook zo heerlijk bijliggen. ze lag toen inmiddels al behoorlijk lang te pitten en kon het toen niet laten om toch even een foto te maken haha.

liefs,
Rinske


#12

Ik zag hem net op je hyves, Inge. Ik vind het een supertoffe foto. Dat pak staat Rico prima, hij is echt een knappe kerel!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#13

Ik zie het al… dat is gewoon een ‘ladykiller’ ahah
Geweldig pak!

Love Life


#14

Ik zag hem al op hyves staan, geweldige foto! Deed me ook een beetje denken aan Heath Ledger in Casanova…


#15

Inderdaad, de jongere versie van Heath! Dat belooft nog wat

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#16

Nou mamma was erg dol op Heath dus kan niet uitblijven dat morgan dan dol ik op Rico

Groetjes,

Michèle


#17

hahaha ja die gozer is een lekkerding! haha zou wat zijn als rico er later ook zo knap uit zag… waarschijnlijk knapper daar twijfel ik niet over

@Michele: haha had je een foto van rico aan dr laten zien dan??


#18

@ Inge eh heath was lekker schat. Heath is al even niet meer helaas. Dus Rico mag net zo knap worden alleen niet zo dom. En nee nog geen foto laten zien.

Groetjes,

Michèle


#19

ohja dat weet ik niet dan was hij lekker haha
en dom? wat had hij gedaan?


#20

Leuke foto! Idd Casanova, dat word de meiden bij de deur tegenhouden!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers