Foto pup/rico haal ik straks weg snel kijken dus;)

net als bij michele geen baby mensje…
het wordt ook geen baby konijntje…
maar een baby hondje.
Ik koop hem voor Ons maar als verrassing voor Rijco en Rico.
ik ga Dinsdag met Rico’s peet-oom sneaky kijken daar… en het wordt een bordercollie pup.
waarschijnlijk toch een teefje omdat die wat minder dominant zijn en daar denk ik toch het meeste mee te beginnen is. we willen niet weer riskeren dat er iets gebeurd wat we niet willen vandaar dat ik besloten heb een pup te kopen, zodat we haar helemaal kunnen vormen zoals wij willen.
ik ben ZO benieuwd hoe ze gaan reageren als ik dinsdag thuis kom met zo’n prulleke!
ik heb al achter hun rug om een bench met teddybeer kussn gekocht, eet en drinkbakjes die je tevens in de bench kunt hangen en een kunstoffen mand aangezien dat het hygieniste is…
Mijn spaarrekening had ik namelijk apart staan en daar was ik al een tijdje op aan het sparen voor een extra huisgenootje

Gewijzigd door - MamavanRico op 10 Sep 2010 20:37:27

Gewijzigd door - MamavanRico op 10 Sep 2010 21:46:37

Gewijzigd door - MamavanRico op 11 Sep 2010 16:20:30

AAAAAHH INGE!!! Wat gaaf!!! Oh wat super schattig!!! Daar wil ik dus ook effe een boel foto’s van he!! Hoef ik hier thuis trouwens niet te doen, als verassing met een huisdier komen!! Die wordt dan meteen weer terug gebonjourd!! hahaahahha, Maar echt meid, super leuk!! Heb je al een naam bedacht?
Ennuh…ik kan dus ook niet meer wachten tot vrijdag!!

liefs woezel

Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf Inge!!!

Ook ik hoef zoiets niet te doen… Ik had bijna een kitten meegenomen, maar aangezien Chris allergies is, (ene keer meer dan de andere keer hoor), wil hij absoluut geen kat/poes.

En ik zat bij een vriendin die 2kittens kreeg en haar broertje deed zijn kitten (broertje van mijn vriendins kittens) weg omdat dat niet goed ging met zijn katten. En vondt het zoooooo`n lief klein ding dat ik hem echt bijna had meegenomen… Ik sms Chris, ja ik neem een kitten mee naar huis oke? NEE NIKS ERVAN zegt ie, dan gooi ik hem naar buiten… En dit geldt het zelfde voor een KLEINE hond… hij wil geen kleine hond n.l.

Maar Inge, Ben erg benieuwd naar de foto`s en naam… maar vooral de reacties van je mannen!

Liefs, Melanie

Oh leuk inge, maar eh dat wordt wel veel naar buiten he meid want Borders zijn heel energiek en hebben veel beweging nodig maar ze zijn zo grappig en gezellig.

Groetjes,

Michèle

Wat leuk! Je weet wel zeker dat Rijco het ziet zitten hè, want anders zou wel heel sneu zijn. Ben benieuwd naar de reactie van hem en Rico en wil natuurlijk foto’s zien!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik weet wel zeker dat ze het leuk gaan vinden! Inmiddels op de hoogte maar nog niet over de datum ook niet over het ras maar ik heb hem er vaak genoeg over horen praten dus dat komt wel goed!

ze gaat “shadow” heten!

@Michele: ja dat weet ik, we hebben een cockerspaniel gehad (engelse) dat is qua dat betreft hetzelfde; veel energie nodig!
het punt bij een collie is alleen dat hij drijflust heeft, En dat betekend niet per definitie schapen drijven hoor ook speurtochten vind hij geweldig, dus dat wordt koekjes verstoppen.
we gaan ook naar een puppycursus en naar de hondensportschool dus dat zit echt wel goed. we wonen tevens in het groen (zou je niet verwachten he van een flat in helmond haha!) en bij het kanaal.
Mocht hij binnen een half jaar toch gaan kind drijven (omdat hij te verveeld is) tja dan is het niet anders maar dan moet hij weg, maar goed het is aan ons om ons best te doen en aan de hondensport natuurlijk!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

by the way!
ze is 20 juni geboren dus ze is nu bijna 11 weken geloof ik dan

Ik denk als je zorgt dat ie inderdaad de juiste opvoeding krijgt en zijn energie voldiende kwijt kan het best meevalt. Ze zijn namelijk ook heeeel lief

Groetjes,

Michèle

ja inderdaad michele maar dat komt wel goed
maarre

wat vinden jullie van de naam?
Shadow?

Mooie naam lekker stoer.

Groetjes,

Michèle

Leuk joh! jaahhaa, foto’s!

Ik ben zo dol op (jonge) hondjes! Wij wonen goed voor een hond, lekker bij de duinen en het strand, maar allebei veel aan het werk, weer een kleintje op komst, dat is gewoon niet ideaal. Ik hoop later ook wel een keer een hond te hebben.

Mn man leest mee en stelt voor om een hond te nemen als de kinderen ouder zijn, en dan in katvorm…

Hahaha… zit er hier dus even niet in…

Maarrrrr foto’s dus!!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Shadow is een leuke naam!
Misschien als wij verhuist zijn, en de kids naar school gaan, dat wij dan wel een hondje nemen!

Liefs, Melanie

shadow is een hele leuke naam!!

liefs woezel

dankjewel iedereen! morgen is het zover! ik ben zenuwachtig joh!

@Liske: haha in kat vorm, nee dat wordt het hem niet hier
Ik vind katten lief en schattig, zeker als ze nog jong zijn, maar ik moet er geen in huis, ze moeten niet te dichtbij komen.
heb een paar niet zo’n leuke katten ervaringen meegemaakt, lees: krab bloed AUW.
niet tof…
ik heb toen een soort fobie ontwikkeld voor die beestjes.
zolang ze op afstand blijven en niet op mijn schoot zitten vind ik het allemaal prima, maar ze moeten niet aan of op me zitten.

Ja, mn man is echt een kattenmens. Is ermee opgegroeid en het is ergens een stuk minder zorg dan een hond natuurlijk. Ik ben dol op alle dieren en vind de poes dus ook heel gezellig in huis. Ze is ook echt lief.

Maar uiteindelijk een hondje… Als ik net als jij niet aan het werk was hadden we nu wel een hond gehad denk ik (en nee… niet in katvorm… )

Geniet ervan in elk geval!

liefs

Wat leuk dat je dit als verrassing geregeld hebt.

Heel veel plezier met jullie nieuwe hondje, mooie naam trouwens.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

@Liske: haha ja dan is het een ander verhaal natuurlijk, je moet zoiezo tijd hebben voor zo’n beestje…
maar wat je zegt… een hond heeft natuurlijk meer aandacht nodig ofzo… maar zorg? als mijn kat om de haverklap buiten is en ik niet weet waar hij uithangt heb ik toch wel schrik hoor dat er iets mee gebeurd,
vooral hier in helmond aangezien hier een kattenmoordenaar bezig is… echt heel erg ik weet niet of je het ergens gelezen hebt? maar er is zefls een katje van 7 weken gevonden… alleen het hoofdje althans…
en zo nog een andere kat en er zijn er ook in vuilniszakken gevonden in een vijver.
echt vreselijk!!

@Sandra: dankjewel ik weet niet of je me nog gemailt hebt maar ik kijk binnenkort oke? heb nog niet op mn mail gekeken

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100902/S8Te.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“61” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/FKZPp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 06 Sep 2010 11:22:41

@ Liske, neem je een siamees, die kun je heel goed leren om aan een lijntje te leren lopen.

Groetjes,

Michèle

leuk joh leuke naam ook

Ik moet helaas nog wachten tot dec want voor mijn verjaardag krijg ik eindelijk mijn hondje althans dat heeft manleif beloofd maar ja ik zou ook voor mijn 18e een afwasmachiene krijgen en die kreeg ik uiteindelijk toen ik 27 werd hahaha
maar ga dr vanuit dat het deze keer op de afgesproken datum gaat gebeuren hahaha

before you judge me, try hard to love me

Wat een leuk idee Inge… Wat super lief van je om dit als verrassing te regelen…!

Ben ook reuze benieuwd naar hun reactie … zorg dat je de camera in de aanslag heb

En een krachtige lieve naam heb je uitgekozen…! Zelf bedacht?