hoi allemaal,
kunnen jullie mij vertellen hoe ik hier een foto van mijn kindjes kan plaatsen? ik word er niet echt wijzer van alvast bedankt
car
hoi allemaal,
kunnen jullie mij vertellen hoe ik hier een foto van mijn kindjes kan plaatsen? ik word er niet echt wijzer van alvast bedankt
car
UHHHHHHHHMMMMMMMMM. Ikke doe mijn foto`s uploaden naar mijn Lycos account bv(kan ook een andere zijn als ie maar op internet staat ) en dan plaats je de link van de foto tussen [img]en[*/img] (alleen dan moet je het sterretje effe weglaten )
Snappie m ?
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
ik probeer alles, maar het lukt me ook niet
veel succes
[/img]C:\Documents and Settings\ale\My Documents\My Pictures\IMAGE_633.jpg[/img]
de foto’s moeten ergens al op internet staan eer je ze hier in het forum wil plaatsten
rechtermuisknop eigenschappen url van de foto helemaal koppieren
en dan met de tekens die astrid aangeeft
dan moet het gaan
Hier even een uitleg over hoe een foto te plaatsen hier op het forum
1: Zet je foto op internet, of hier op ikkeben (je kan bv op ikke ben, roze blokje hierboven, ook fotos uploaden!)
stap 1 makkelijk uitgelegd
zie hier bovenaan de site , je ziet lego blokjes met home,nieuwz,verhalen,forum,chat,kidz,ikkeben,fun en poll???
Toch??
ga naar legoblokje ikkeben, klik daarop en kies vervolgens het mapje waar achter staat al zo groot
die opent zich, dan staan er bovenaan 3 opties, voeg toe,afmelden en profiel…
zie je dat???
klik dan op voeg toe
daar kan je tekst etc invoeren en voila daar is het gele bergje!!!
da’s onze upload
1: Zet je foto op internet, of hier op ikkeben (je kan bv op ikke ben, roze blokje hierboven, ook fotos uploaden!)
2: ga met je muis op de foto staan en druk op de rechtermuisknop en ga naar “eigenschappen”
3: maak de URL blauw (selecteren dus)
4: druk op de rechtermuisknop
5: druk op kopieren
6: druk hier op het 5e knopje van rechts, dat bergje, er verschijnt dit:[ img][ /img]
7: [ img] zet de URL hier [ /img] (dmv rechtermuisknop en dan plakken, zorg ervoor dat er GEEN spaties staan tussen de haakjes en de url)
En voila, een foto op het forum!
groetjes Kim, mama van
en