hai kan iemand mij uitleggen hoe ik ook zo’n leuke foto van mijn zoontje op de site krijg.
bedankt
groetjes karin
hai kan iemand mij uitleggen hoe ik ook zo’n leuke foto van mijn zoontje op de site krijg.
bedankt
groetjes karin
bedankt voor de uitleg maar ik kan het nog niet, ben niet zo goed met computers. hoe krijg ik een foto op internet, het zal vast heel makkelijk zijn maar ik weet het niet
groetjes karin
het staat dus in de uitleg hoe je een foto op internet moet krijgen, beter als dat kan ik het niet uitleggen
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
Ik heb een account bij lycos, daar zet ik mijn fotos neer. Die fotos staan bv in de mijn afbeeldingen map en daar zoek ik die foto en die sleep ik dan naar het venster van mijn lycosaccount.Dan zet ie die foto ook daarop, dan staat ie dus op internet. Snap er nu wat meer van ?
( hahahaha wist ik eerst ook niet hoor )
Groetjes
mama van Evianne 03-04-2003
foto staat inderdaad op ikkeben, nu moet ze de volgende stap door hebben en hem hiernaar toe linken zou ik haar dan maar een klein beetje helpen???
groetjes,
dusss je doet [img ] http://www.ikkeben.nl/downloads/images/104_0475_2.jpg[/ img] en dan zonder de spaties en je krijgt 
groetjes,
hartstikke bedankt voor het verplaatsen van mijn foto.Het is wel een schatje he!!
groetjes karin
kgrijp
Nou, dat kan je wel zeggen!!!
Wat een koppie zeg, en die ogen!!!
Hele leuke foto!
Wees maar trots (maar dat ben je al, haha! Kan niet anders, dat is volgens mij iedere mamma en pappa!)
Groetjes, mamma van Stephan

ooooooooohhhhhhhhhhh een hartendiefje. Wees er maar lekker trots op ja ( inderdaad net zoals iedere mamma of pappa )
Groetjes
mama van Evianne 03-04-2003