Foetus gevonden in container UPDATE

jeetje ik schrok hier echt van, ik zat hart van nederland te kijken krijgen ze net een melding binnen dat er een foetus is gevonden in een vuilcontainer in den haag! wat precies de reden is en hoe of wat is nog niet bekend.
maar jeetje…

Gewijzigd door - MamavanRico op 17 Sep 2010 23:26:32

Hee Gatver!!!

Liefs, Melanie

ligt het nu aan mij of let je er meer op als je net zo’n kleintje hebt,
of hoor je het nu echt veel vaker ? damn dode baby’tjes in koffers op zolder, dode baby’tjes in de tuin … bah bah
je zult het maar vinden, heb je ook meteen een trauma …

Vreselijk!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Verschrikkelijk

@ Sugars303 ja het valt je meer op en ja het doet je meer maar de berichtgeving is ook wel heel veel nu hoor.

Groetjes,

Michèle

Ik had het ook gehoord Inge.

Echt verschrikkelijk dat iemand zoiets kan doen. Daar kan ik echt met mijn verstand niet bij.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Gatver verschrikkelijk, als je dan toch al bevallen bent en je wilt je kindje absoluut niet, sta het dan ter adoptie af of leg het desnoods bij iemand voor de deur.
Ik kan dit soort dingen werkelijk niet begrijpen, er zijn zoveel manieren om van je kind af te komen zonder het te vermoorden en dat je kindje ook nog een menselijk bestaan leidt.

Ik denk ook dat het in de berichtgeving gewoon meer gemeld wordt.

beetje late reactie maar waarom zouden ze het nu vaker melden dan?
ik snap dat niet… het is toch altijd vreselijk toch niet nu pas in het jaar 2010?!
verdorie het is toch vreselijk!

Gewijzigd door - MamavanRico op 17 Sep 2010 23:25:38

hier nieuwsbericht weet niet of het al bekend was:

De foetus die gisteravond werd gevonden in een Haagse afvalcontainer is vermoedelijk al enkele jaren oud, zo blijkt uit onderzoek. De 23-jarige moeder van de foetus is aangehouden voor nader verhoor.

Gisteravond kreeg de politie een tip dat het stoffelijk overschot in de container lag. Van wie de tip kwam is niet bekendgemaakt.

Een deel van de Olieslagerlaan, waar de container stond, werd afgezet voor een groot politieonderzoek. Aan het begin van de nacht werd de vuilcontainer weggetakeld en naar het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) gebracht.

Gesprekken met politie
De moeder meldde zich gisteravond bij de politie. Uit gesprekken met haar zou blijken dat de foetus al enkele jaren oud is. Uit het onderzoek blijkt verder dat er geen enkele aanwijzing is dat er sprake zou zijn van meerdere verborgen foetussen.

Het NFI zet het onderzoek naar de foetus en de verdere inhoud van de container voort. De politie heeft een rechercheteam ingezet om de achtergrond van de zaak te onderzoeken.

Bron: nos.nl

Misschien beetje vreemde reactie, maar het gaat hier over een foetus. Misschien heeft de vrouw wel een miskraam gehad en heeft het niets met moord te maken.

En ik denk ook dat het nu meer in het nieuws komt.
Er is tegenwoordig ook veel meer aandacht voor dingen. Twitter, hyves, internet op mobiele telefoons…
Als er nu wat gebeurd staan er gelijk 20 mensen omheen om de tv te bellen en foto’s te maken.
Kijk maar eens op teletekst. Daar vragen ze vaker ooggetuigen om hun verhaal te doen.
Of dit een goede trend is, ik vind van niet…maar wie ben ik.

Waar ik me nou bang over maak is die kleine Mirco, wiens kleren en fiets zijn gevonden.
Bij mij in de Ah zag ik gister ook zijn foto hangen (ik woon ook bijna bij de Duitse grens).
Werd helemaal koud toen ik hem zag, kleine blonde mup.
Heb Sarah nog maar eens heel hard fijn geknuffeld.

Lilypie First Birthday tickers

@ Boukje Mer en ik zeiden ook al over Mirco het zal je kind maar wezen. Mervin denkt dat ie ergens in een kelder zit, ik denk dat ik ergens dood ligt wachtend om gevonden te worden. Ik hoop het alleen maar dat ze hem vinden ook al is het dood dan weten zijn ouders waar ze aan toe zijn hoe verschrikkelijk het ook is.

Groetjes,

Michèle