Foam bloem hema opgegeten

Mijn dochter heeft vanavond in een onoplettend moment van mij zo’n foam bloem van de hema opgegeten. Die dingen in die zakjes bij de knutselspullen die ze op een tekening kunnen plakken. Zijn zelfklevend dus er zit ook nog plaksel aan. Nu werd ze net zwetend wakker en heb ik haar een dunnere slaapzak aangedaan, maar nu vraag ik me af of dat toch niks met die foambloem te maken kan hebben. Zijn die dingen giftig?

mama1980

jeetje geen idee, volgens MIJ is foam niet giftig maar ik zou toch even het gifcentrum bellen hoor just in case!
buiten dat…rico zweet ook behoorlijk het is ook warm geweest he!

ja het is idd ineens een stuk warmer, fijn natuurlijk, maar weer even zoeken naar de juiste nachtkleding voor die kleintjes. Ze lag eigenlijk alleen in een wel vrij dikke winterslaapzak met mouwen met alleen een rompertje daaronder,maar zweette toch behoorlijk. Maar een wat dunnere zonder mousen aangedaan nu dus. Ga zo nog wel even voelen. Ze is igg niet meer wakker geworden in de tussentijd en ze ademt nogsteeds dus het zal wel loslopen denk ik.

mama1980

hoi,
ik denk niet dat die foambloemen giftig zijn,
anders verkopen ze het toch niet>
Hoe is het afgelopen met je kindje, niet ziek geworden?

Groeten, mama van 2 kids

nee gelukkig niet. Heb hem alleen ook nog niet in de luier ontdekt

mama1980

@MAMA1980: eh foam lost op in de maag dat ga je niet terugvinden.
maar in het vervolg als je kind iets opee4t en jij vertrouwd het niet bel je gelijk de dokter.
altijd just in case als je bezorgd bent en better safe than sorry nietwaar?
bij rico ben ik me ooit wezenloos geschrokken en wij hebben dokters en gifcentra’s aan de telefoon gehad.
hij had namelijk een geklapte batterij in zijn hand en die poeder had hij in zijn mond gekregen.
hij vond hem in het laadje van de commode maar ik weet zeker dat dat ding nog niet geklapt was toen ik hem erin legde anders gooi ik zoiets wel weg maar tjonge dat was freaky!

Mama 1980: kan me voorstellen dat je je wezenloos geschrokken
bent/was en goed dat je meteen actie hebt ondernomen.
Die kleintjes zijn vaak zo rap, en zitten overal aan.
Zo heeft ons jongste zoontje een flesje VSM druppels (tegen kriebelhoest)
behoorlijk wat van gedronken, gelukkig niks aan overgehouden. Ook niks aan hem gemerkt , hij was even vrolijk als anders. Maar pas nu wel veel beter op hoor,
vooral die kleine dingetjes, Je kunt10 x NEE zeggen, maar de 11e keer doen ze het toch.,

Fijn dat je zoontje niet ziek geworden is.

Groeten, mama van 2 kids

sorry, ik bedoel natuurlijk mama van rico…
(dat je je wezenloos bent geschrokken — batterij)

Groeten