Fluortabletten

IK wil graag reacties van mensen over fluortabletten, wie geeft dat aan haar of zijn kindjes en wat vinden / weten jullie hiervan ? Ik wil dit graag gaan geven aan onze dochters omdat ik hun tandjes sterker wil maken tegen zuuraanvallen.
Ik merk steeds vaker dat als Joyce iets eet het enorm lang aan haar kiesjes blijft zitten maar om nou elke keer te poetsen vind ik wat te ver gaan.
Ik lees graag wat jullie hiervan vinden,

Groetjes van Miranda

Volgens mij zit in tandpasta tegenwoordig genoeg fluoride en zijn extra fluoridetabletjes niet meer nodig. Ik heb mijn tandarts er nog nooit over gehoord als we me de dametjes op controle kwamen.

En teveel fluoride is ook niet goed, dus voor de zekerheid even bij de tandarts navragen of het wel verstandig is om fluoridetabletjes te geven.

Groetekes, Sje

Precies, wordt niet aangeraden tenzij de tandarts specifiek adviseert om het wél te doen.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik schaam me rot Sje, wij gaan niet naar de tandarts… al jarenlang niet meer… maar voor de kinders willen we het wel weer op gaan pakken, want een gezond gebit is enorm belangrijk.

Schaam je jongedame!!! Morgen A.D.S. een tandarts bellen voor een afspraak! Inderdaad zeker voor de kindjes zo verschrikkelijk belangrijk! Doe het nou meissie!

Je zou zelf misschien aan het knutselen zijn gegaan met die tabletjes terwijl je mogelijk alleen maar meer schade aangericht zou hebben.

Dus luisteren naar mama Esther en zo snel mogelijk een tandarts zoeken!
Maar verder vind ik je wel lief hoor! Ik ben niet boos, ik ben alleen bezorgd!

Groetekes, Sje

Hihi Sje, verder zorg ik goed voor mijn kindjes hoor
Maar je hebt gelijk, je punt komt over, ik moet een afspraak gaan maken.
Ik wil niet dat ik mijn tandartsangst overbreng op onze meisjes.

Ik spreek wel met de tandarts af dat ik terugkom als er bij mij of bert iets moet gebeuren zonder de meiden dat lijkt me een goed plan.

Ondanks dat ik zeker niet bang ben voor de tandarts, mag ( althans adviseren ze met klem ) ik zowiezo beter de kids niet meenemen als er iets aan mijn gebit moet gebeuren. Voor een gewone controle maakt niks uit. Fluoridetabletjes is op vandaag niet meer dacht ik, het zit voldoende in de kindertandpasta`s en bovendien zijn de fluoridebehandelingen er wel nog bij de tandarts zelf. Gwoon even navregen zodra je belt voor een afspraakje

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik poets altijd heel goed hun tandjes voor het slapen gaan maar na jullie reacties ga ik zeker geen fluortabletjes ophalen bij de apotheek maar doen wat ik moet doen, haha DE HELD ! ik voel me net mega mindy bij dit besluit en ga morgen bellen voor een afspraak.

Stoer wijf ben je! Echt bellen hoor! Dan ben ik supertrots op je! Hou ons op de hoogte he?!

Groetekes, Sje

TOP!!!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Heb je al gebeld?

Groetekes, Sje