Flinke schade aan auto:((

vandaag is iemand tegen onze auto aan gereden met inpakeren,halve deur en naar de voor bumber gelemaal rood en beschadigd

en juist geen kaartje achtergelaten,nee waarom zou je grrrrrr

toen ik aan kwam zag ik al een auto scheef staan naast me,dacht nog lekker asso

verder niet gekeken en weg gereden en naar me mams gegaan,toen ik daar weg ging en naar me auto liep zag ik de schade

echt de tranen stonden in me ogen…

heb politie gebeld en kon langs komrn voor aangifte,nu hopen we dat er een getuige zich meld dat ze het gezien hebben

maandag waarborg ff bellen kijken of je ook zonder getuige kan verhalen op de schade,anders word het een duur reparatie ben ik bang

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Zo dat is echt kl*te zeg
Heb je geen schade van de storm is er een gek die je auto kapot rijd
En dan geen briefje he dat maakt me zo kwaad

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Zo wat verschrikkelijk asso zeg!
alsof alles tegenwoordid al niet duur genoeg is.
hoop dat iemand iets gezien heeft.

Groetjes Marianne mama vanRuben

Vervelend zeg Bianca! Oh, wat zou ik giftig zijn als het mij overkwam. Zo laks van de dader.

Ik heb toen ik nog in de flat woonde ooit op de parkeerplaats zoiets zien gebeuren. Heb het nummerbord van de dader genoteerd en heb een briefje met dat nummerbord onder de ruitenwisser van de beschadigde auto gedaan. Ik genoot me helemaal suf! Haha!

En weet je als je schade maakt en je rijdt toch gewoon weg, dan heb je alleen maar meer kosten uiteindelijk als je toch gepakt wordt, want dan krijg je er nog een proces verbaal bij voor het wegrijden van de plaats van het misdrijf.

Groetekes, Sje

Oh das een lage streek zeg, hopelijk kun je hem/haar nog achterhalen!

Groetjes Nathalie & Co

hoi

Grrrrr

Ik heb het vorig jaar gehad had wel een kaart en weet je wat daar op stond…grrrr

Iedereen denkt nu dat ik mijn naam en adres opschrijft maar helaas doe ik dat niet. groeten annoniem

huf#$&_()ers zijn het.

gr nvh

groetjes van nvh en Joyce

O wat vreselijk irritant voor jullie zeg. Je zou denken dat diegene die dat heeft gedaan ook weet dat zoiets veel geld kost. Je bent daarvoor toch verzekerd, lijkt me als dader?
Bij ons is afgelopen nacht in de straat veel schade aangericht. In een rijtje van ongeveer 15 huizen zijn 6 auto’s beschadigd. Bij ons dikke deuken en krassen en aan de straatkant de spiegel eraf. Waarschijnlijk dronken jeugd ofzo. Maar vrolijk word je er niet van. Ook als we alle 6 aangifte doen, helpt het niks. Niemand heeft enig idee wie het gedaan heeft/hebben. Omdat het erop lijkt dat het door jeugd is gedaan (geen aanrijding ofzo) vind ik het dubbelzuur. Ze weten gewoon niet dat het veel geld kost en ook een hoop geregel om het weer gemaakt te krijgen allemaal. En dat veel mensen er lang voor moeten sparen om uberhaupt een auto te kunnen aanschaffen. Nou, wij hebben hem dus ook goed zitten, het is een machteloos gevoel. Maar meer als aangifte doen en de spiegel er weer een beetje aanplakken met Ducttape, kunnen we momenteel niet.
Groetjes, Mariëlle en Joël

jeetje dat is ook niet misselijk zeg pffffff

ik zit nu elke rode vw die ik zie te bekijken hiihih,zal de dader vinden grrr

Dylan & Kaitlyn

Als je aangifte bij de politie doet Bianca, is dan door de politie niet bij schadebedrijven in de buurt te informeren of zich daar een rode vw gemeld heeft?

Of is niet regelmatig op die parkeerplaats waar het gebeurd is te kijken of die zelfde auto er weer staat?

Groetekes, Sje

de auto die het gedaan heeft is iig ouder als 15 jaar,ben bang dat die zijn auto niet meer laat maken

maar kijken doe ik zeker,en we gaan bij de a-h ook brief hangen met een oproep erop,dan hopen we dat er toch iemand zich meld

Dylan & Kaitlyn

Hoe weet je dan dat het een vw is bianca? Toch een getuige?

Groetjes Nathalie & Co

die stond namelijk naast me toen ik aan kwam bij me auto,en die stond ook heel erg raar namelijk

maar je gaat er dan niet van uit dat ze je auto ff aan gort gereden hebben,en gewoon boodschappen zijn gaan doen

Dylan & Kaitlyn

Oh zo balen zeg dat je het toen niet doorhad, dan had je hem/haar op kunnen wachten…

Groetjes Nathalie & Co

Bah meis, das echt rottig. Ik heb laatst voor het eerst een ongelukkie gehad. Ben ik mooi blijven wachten terwijl de auto waar het om ging alleen een kras op de achterbumper had en ik me al afvroeg hoe die auto ooit door een apk was gekomen. Toch vond ik het niet netjes om weg te rijden. Komt die mevrouw, ik doe me verhaal zegt ze “joh, heb je me auto gezien ?” hahaha ik zeg ja, maar toch. “Joh, rij maar gauw door” zei ze. Erg vervelend dat een ander niet wil stil staan bij de achade die ie bij een ander berokkent, ronduit schandalig zelfs. Kun je zien of er rode lak op je auto zit ? Dat bewijst dan misschien wat meer dat het inderdaad die auto moet zijn geweest.

Ik hoop dat zich getuigen zullen melden meis.

Ik sluit me aan bij wat iedereen al eerder heeft geschreven.
Erg asociaal en ik hoop dat ze kunnen achterhalen wie dat geweest is.
Ik zou ook woedend zijn als het ons overkwam