Flink meningsverschil

@ michele, ja is ook zo, nee we hebben het er tussen neus en lippen al een beetje over gehad, en hij heeft laten vallen dat hij een maand of 3 nodig heeft om zijn financien op orde te krijgen en dan moet ik maar eens rond gaan kijken voor een nieuwe baan. Dus dat is al een klein stapje dichter bij, maar goed, Zaterdag moet nog komen even afwachten dus!

Hou hem er ook aan he, niet dat je over 3 maanden weer in hetzelfde pakket zit.

Groetjes,

Michèle

Ja, maar met 3 maanden ga ik ook niet accoord hoor, misschien tot eind volgende maand, maar dan houd het echt op!

Want wat is de eis dan??

Groetjes,

Michèle

Ik wil eind volgende maand mijn ontslag indienen, in mijn “conditions of service” staat dat ik dan 3 maanden moet doorwerken, maar ik heb al hier en daar rondvraag gedaan, en normaal gooien ze je er onmiddelijk uit, dus daar moet ik ook op voorbereid zijn. (zonder door te betalen he, dat mag officieel niet, maar wie kraagt ze aan??)

Ik wou al zeggen denk niet dat je rechtsbijstand zo ver rijkt… En daar heeft C dan maar akkoord mee te gaan inderdaad. He jij moet ook leven daar en niet ergens aan onderdoor gaan.

Groetjes,

Michèle

Is ook zo, even afwachten nog, mijn man is vanavond werken tot laat, dus blijft in een hotel overnachten 2 uur rijden bij ons vandaan, maar morgen middag moet hij er weer zijn, dus " fingers crossed"

waar ik gister laat nog aan dacht (moet je nagaan hoe verslaafd ik ben aan ikkeben) is dat jij hem wel onvoorwaardelijk hebt gesteunt toen hij maande lang in dat big brother huis zat en ik eigelijk wel van mening ben dat hij wel degelijk bij in het krijt staat, want dat was ook geen makkelijke tijd voor jou denk ik

en zoals gezegd , heb jij wel heel veel achter gelaten voor hem toen je belsoot te emigreren dus eigelijk vind ik dat hij jou nu onvoorwaardelijk moet steunen (mits je het financieel kunt redden natuurlijk)

en nou ga ik gauw me eten opzetten hahaha

before you judge me, try hard to love me

Ik heb ze gekruisd meid… hopelijk luisterd hij naar je en hij zijn princiepes aangaande die belangelike cultuurverschillen opzij kan zetten. Is ie trouwens te verlijden met lekker eten??? Kun je zijn lievelingseten misschien maken. Mannen kunnen dan wat meer voor dingen open staan

Groetjes,

Michèle

oesters en een massage krijg je alles voor elkaar hahaha
of effe dronken voeren en een contract laten tekenen hahahaha gekheid natuurlijk

Iemand die een getoxineerde toestand en daar vallen dan ook die oesters en massage onder zijn niet toerekeningsvatbaar. Als at wel zo was had ik bij elke sollicitatie een minirok aan en een fles champagne bij me…

Groetjes,

Michèle

hahahaah