Flexibele babyschoentjes

Hoi allemaal,

onze dochter begint nu kleine pasjes te lopen achter een kinderstoeltje (!). Nu heeft ze eigenlijk alleen sokjes aan thuis, op zich prima, maar als zij straks naar buiten gaat in de zomer (in de hoop dat het weer nog mooi wordt natuurlijk), zal ze toch schoentjes of iets dergelijks aan moeten.
Welke schoentjes zijn hiervoor geschikt? En dan met name welke schoentjes zijn heel flexibel?
Slofjes werken niet zo goed, die gaan zo uit. Aapie heb ik ook geprobeerd, maar dat zit haar ook niet goed.

Ik dacht zelf misschien shoentjes van shoesme, of is dat al te stevig voor nu?

Groetjes!

Hoi,
Amy begon met lopen langs randen, achter loopkar etc. en toen heb ik Jochies gekocht. Ben naar een speciaalzaak geweest om de voetjes op te laten meten. Binnenmaat van de schoentjes en buitenmaat verschilt enorm.
Jochies met flexzooltjes, zooltjes kun je helemaal dubbelklappen, leren schoen met veter omdat veters strakker kunnen dan klitteband.
Echt hele fijne schoentjes en speciaal bedoeld voor de eerste stapjes.
De zooltjes die daarna komen, zijn stugger en als ze dan goed los kunnen lopen zijn die weer geschikt en dan heb je ook direct meer keus uit merken zoals shoesme, Keq,
Maar zoals nu bij jullie zou ik gaan voor Jochies met flexzooltjes.
succes. Leuke tijd hoor!.
liefs Annelies

Daisypath Happy Birthday tickers

Hoi,
Wij hebben Shoesme, ook met een flexzooltje. Ze zijn, net als Jochie’s, wel aan de prijzige kant (rond de 45 euro geloof ik).
Ik weet dat Oxxy ook schoentjes heeft met een flexibele zool, die zijn wat goedkoper en als je even goed zoekt kun je die misschien nog in de aanbieding vinden…
Groetjes Nancy

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 18 Jul 2012 20:52:17

Sanne loopt nu ook langs de tafel en in de box. Ik ben ook naar een kinderschoenenzaak geweest en daar adviseerde ze me ook met flezibele zolen.
Succes met het aanschaffen

Als je de schoen kan buigen is het goed (neus/hiel).
Dr visscher bij van haren bijv. Boys hier lopen buiten ook wel op blote voeten bij mooi weer voor as l in het gras en op trampoline. Dat schijnt wel goed voor voetjes te zijn. Mama is er minder blij mee… Lees zwarte voeten