Flesvoeding in 1 keer verhogen?

hoi allemaal,

Mirte krijgt nu 5 x 150 cc flesvoeding friso extra.
Die gaan ook tot op de bodem leeg. Ze wordt ook steeds eerder wakker van honger.
Nu wil ik het gaan verhogen naar 180 cc
Zou ik dat in 1 keer doen of telkens 10 cc meer geven?
zodat ik over een week bijv aan 180 zit?
Als ik in eens 180 aanbied en ze heeft genoeg zal ze het toch wel laten staan of niet?
160cc is zo lastig klaarmaken vindt ik

groetjes gytha

Hoi hoi
mijn kraamverzorgster zei dat ik het gewoon aan kon bieden, en kijken wat er op gaat. Ze stoppen wel als ze vol zitten en genoeg hebben gehad.
Ik heb 't pas nog met Femke geprobeerd, maar die had er geen behoefte aan.

Ook een vriendin zei (want dat had háár kraamverzorgster gezegd); als ze meer dan 3 voedingen te vroeg komen (en dan half uur/uur ofzo, iig geen 5 of 10 min) dan kan je al proberen of ze meer willen.

Succes!

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

ja het rare is eigelijk dat ze om 7.30-19.00-23.00 de meeste honger heeft en ook geen druppel laat staan en ook reglematig eerder wakker wordt.
De fles van 11.00 en 15.00 laat ze soms wel wat van staan. ook maar hooguit 20 hoor.
Dus ja wat is wijsheid? Denk dat ik het toch maar eens ga proberen op te hogen en dan zien we wel wat ze opdrinkt.
Om telkens 10cc bij te geven vindt ik zo lastig klaarmaken

groetjes Gytha

Is 't ook… je krijgt dan nooit goede verhoudingen. Dan zou je 30cc+1 moeten aanmaken, en dan 20cc weg moeten gooien, dan heb je wel een goede verhouding. Maar dat heb ik dus nooit gedaan.
Ik bied Femke nu wel 's avonds 180+6 aan (18u+22u), en soms gaat dat leeg, en soms ook niet. Ik ga 't er iig niet in proppen .

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Zo heb ik ook ooit met morgan zitten tobben en toen is mij ook hier op ikke ben aangeraden om het gewoon aan te bieden. Inderdaad rotzooien met weggooien en zo heeft toch geen zin. Enne anders moet je zo gaan zitten rekenen.

Groetjes,

Michèle

Ik zou het ook gewoon doen, ze duwen de fles vanzelf weg, als ze genoeg hebben.
Je zei ook dat ze op bepaalde tijden meer honger heeft. Dan kan je er ook voor kiezen om eerst alleen op die tijden meer te geven, en als ze dan nog te weinig heeft, ook om de andere momenten.

Succes!
Liefs, Anne

Lilypie