Flesvoeding: Goede nacht ;)

Haai! Ze slaapt de laatste dagen overdag ook heel weinig. Ze heeft ook moeite zelf in slaap te komen.
Ik heb haar bijv. 12.45 in haar bedje gelegd. 13.45 was het eindelijk stil. Ze heeft niet een uur liggen huilen hoor Maar ze huilt eerst 5 min. dan is het 15 min. stil, dan huilt ze weer even en dan weer stil en dat gaat zo dus een uur door.
Wat heel apart is, is dat ik net 14.15 even ging kijken of ze sliep (half uurtje dus al stil) en ze sliep inderdaad. Ben ik net beneden en ineens huilt ze even 5 sec en toen was ze weer stil… Echt apart, net of ze mijn aanwezigheid heeft gevoeld ofzo? En volgens mij gaat ze nu niet meer slapen want ze maakt geluidjes… zucht… Ik ga nooit meer kijken als het stil is En ze huilt ook alweer

Ze heeft gister vanaf 9 uur tot 19.30 bij elkaar opgeteld ongeveer 4 uurtjes geslapen.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Ik heb haar trouwens niet opgehaald maar even laten mopperen en 14.45 was het weer helemaal stil en heeft ze geslapen tot 16.00 uur

Hallo Hanna,
Hier een reactie weer van mij.
Ik las dat Amy wisselende nachten heeft en dat ze overdag moeilijker is slaap komt.
Wat ik bij Laura altijd heb gedaan is een ruime pyjama wat ik die nacht heb gedragen, goed gewikkeld om het matras, waar haar hoofdje ligt. Je vervangt de hydrofiele luier wat ze onder haar hoofdje heeft door je gedragen pyjama. WIKKEL het wel goed om het matrasje zodat ze niet kan plukken aan bijv je mouw.
Ik deed altijd mijn pyjama een keer dubbel en zorgen dat je mouwen aan de binnenkant zit.
Als je amy in bedje legt en haar hoofdje op je pyjama legt dan herkent ze je geur en wie weet dat het haar wat meer rust bied en wat makkelijker in slaap komt.
Wie weet is het ook de moeite waard. Je kunt ook eventueel een hydrofiele luier een nachtje bij je houden onder je pyjama voor de geur.

Laura sliep wel gauw door, maar zij had ook wel eens een dagje waarbij ze moeilijk in slaap kwam en toen ik dat met de mn pyjama deed, ging dat veel makkelijker.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Hoe gaat het verder met de voedingen? Laat ze nog steeds veel staan?

Groetjes Jolanda

Gelukkig (ik zal niet meer klagen ) heeft Amy vannacht weer van 23.30 tot 5 uur geslapen
We geven Amy nu flesjes van 100 ml en die drinkt ze bijna elke keer helemaal leeg. Soms wil ze nog meer en soms laat ze wat staan. Ze komt op 7 voedingen uit.
Die hydrofiele luier ligt allang niet meer in haar bedje. Hij lag 's ochtends een keer helemaal verfrommeld onder haar hoofdje. Dat vind ik eng dus ik heb niks meer bij haar hoofdje liggen. Ze kruipt nu haar hele bedje al door dus ik leg niks bij haar in de buurt.