We zijn nu toch maar volledig overgestapt op flesvoeding. En ook al heeft Sylvie ook na 8 week flesvoeding gehad, toch kan ik me niet alles meer herinneren
Op de verpakking van de flesvoeding staat dat Amy met haar gewicht nu op 5 voedingen van 165 ml zou moeten zitten. Dat red ze nooit en dat hoeft natuurlijk ook niet. Dus we doen 135 ml per keer, maar nu heeft ze vannacht en vanmorgen 80 en 90 ml gedronken. Dan moet je natuurlijk best veel weggooien en dat is zonde. Dus kunnen we beter nog 1 stapje lager doen en flessen van 100 ml gaan geven. Maar mijn vraag is, als ze dan de hele fles WEL leeg drinkt, bied je dan nog wat aan of moet ze gewoon wachten tot de volgende voeding? Met bv drinkt ze namelijk niet elke keer even veel en stopt ze zelf gewoon als ze genoeg heeft gehad. Als ze nu de fles helemaal leeg drinkt weet je dus eigenlijk niet of ze voor haar doen genoeg heeft gehad toch?
Okee en dan 2e vraag. Ze drinkt nu echt heel langzaam en doet wel een half uur over de fles. Maar dat is toch normaal in het begin? Dat ze even moet wennen?
En de laatste vraag. Ik heb nu natuurlijk enorme stuwing omdat ik in 1 klap helemaal ben gestopt. Wat kan ik het beste doen? Afkolven of gewoon zo laten? En wanneer word het minder?
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
Gewijzigd door - goudvisje20 op 14 Nov 2011 10:28:10
Gewijzigd door - goudvisje20 op 15 Nov 2011 17:10:21
Gewijzigd door - goudvisje20 op 18 Nov 2011 09:30:46
Gewijzigd door - goudvisje20 op 19 Nov 2011 14:04:29