Wij gaan straks met vrienden en hun baby-tweeling een lange wandeling in het bos maken. We hebben daar natuurlijk geen warm waterkraan of magnetron bij de hand, dus ik vroeg me af hoe ik dat nu met de flesvoeding van Jessey moet doen?
Die vrienden nemen kokend water mee in een fles met zilverfolie er omheen, dit zal lang genoeg warm blijven… Denken jullie ook? We hebben helaas geen thermosfles…
En is het dan beter om de melk al te bereiden of kan ik dat beter in het bos doen? Ik moet ook maar eens even opzoek gaan naar een extra fles, want stel dat we zo lang weg zijn dat ze er twee moet drinken in het bos kan ik de eerste fles niet afwassen… En gewoon omspoelen is niet genoeg met die plakkerige nutriton er in… En met deze warmte al helemaal niet hygyenisch, haha!
Ben benieuwd hoe dat met Joey gaat, die kan nu niet naar bed vanmiddag en in de kinderwagen slaapt hij niet… Als dat al zou gebeuren, zou het ook knap lastig worden, want het voorste stoeltje van de duowagen kan niet naar achteren met het babynestje van Jessey er in! Ik denk dat het vanavond heel vroeg er in gaat worden voor hem
Groetjes Anouk