Flesspeen


#1

Ik ben zwanger van de tweede en van plan om kunstvoeding te gebruiken. Nu heb ik avent flessen aangeschaft. Mijn vraag is: bestaat er voor pasgeborenen 1-2-3 flesspeen? Ik kan ze namelijk niet vinden, pas vanaf 3 maanden.
Mijn dochtertje was een slechte drinker en bij haar werkte het wel om tijdens het drinken van die standen te wisselen.
Welke flessen zouden jullie aanbevelen?


#2

nee er bestaat voor pasgeboren geen 1-2-3 speen… dat moet je ook niet willen, zo’n kleintje drinkt nog niet uit zulke grote gaten
gewoon een avent speen met 1 of 2 druppels nemen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#3

Eens met Kimmetje!

Groetekes, Sje


#4

En wat is het verschil tussen gewone speen en natural speen? Is er überhaupt een verschil? Passen ze allebei op de standaard fles?


#5

Volgens mij past de natural speen niet op de oude fles. Bij de oude variant zit een ring in de dop, bij de nieuwe niet, dus dat gaat vast lekken.

Ik gebruikte flessen van fisherprice (super flessen maar geen idee waar je die nog kan kopen, ik liep er toevallig eens tegenaan bij wibra) waar de oude speen van avent wel in pastte en de nieuwe niet (lekken). Verschil is vooral de vorm waarbij natural meer zou lijken op de natuurlijke moederborst.

Ik zou in eerste instantie gewoon de spenen aanschaffen die bij jouw type avent fles horen, je kan altijd nog eens expirimenteren of spenen van andere/eigen merken passen.

Groetjes Carolien.

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers