Flessen speen

hoi allemaal,

Mirte is een erg gulzige drinker, met als gevolg verslikken en spugen.
Ik gebruik difrax flessen met S speen, maar nu gaat de S speen nog te snel!
En het is de kleinste die ze hebben. Heb vanmiddiag ook al een speen gekocht van difrax met het gaatje er boven in, ze verslikt zich niet maar zuigt de speen vacuum en drinkt ze de fles niet leeg.
Ik heb nog avent flessen staan.
Weet iemand of die spenen langzamer gaan?
Wil het straks gaan proberen, maar misschien weet iemand van jullie het antwoord al wel.

groetjes Gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 20 Jun 2009 18:15:20

Voor ruben hebben wij toen ook van alles geprobeert, die dronk ook zo snel.
uiteindelijk kregen wij de tip om de spenen van difrax anti lek speen te proberen, deze zijn er in s, m en l te krijgen en het gaatje zit dan aan de zijkant van de speen.
moet zeggen na deze tip hebben wij ze altijd gebruik, werkte perfect.

Groetjes Marianne mama van Ruben

staan die op de difrax site Marianne?
heb even gekeken maar zie hem zo niet staan

gr gytha

zal effe kijken of ik een plaatje van kan vinden

Heb gevonden hoe die dingen heten.
een Denal speen.
en ze zijn van het merk BIBI
sorry was effe in de war met difrax vandaar dat je nix vond.
maar ze zijn gewoon bij elke drogist te koop.

Gewijzigd door - MJ op 20 Jun 2009 19:13:51

hoi,
bij mij werkte avent juist iets sneller. ben daarom overgestapt op difrax.
ook maat s. verder heb ik geen idee qua spenen.

groetjes jolanda

marianne, die hebben ze ook van difrax heb ik nl vanmiddag gekocht. maar zuigt ze vacuum!
helaas! net avent geprobeert maar daar moet ze erg aan wennen is ook een smalle en zachtere speen. maar verslikte zich niet. misschien kwestie van wennen?

en ja indikken kunnen we niet omdat mirte diarree krijgt van johannes broodpit middel.

dus weet het ff niet meer!

gr gytha

welke fels heb je van difrax? want bij de s flessen zou ze hem niet vacuum mogen zuigen. Ik had eerst andere flessen van difrax maar sinds de s fles nooit meer vacuum gezogen wel met een normale speen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

de s fles heb ik ook.
maar toch vaccuum zuigen hier alleen de kersenspeen niet maar die gaat dus te snel.
en dat voorbeeldje wat marianne had is een zachte silicone speen en die zuigt ze vaccuum.

gr gytha

das behoorlijk balen dan, kijk dat ze hem snel opdrinkt is niet zo erg maar dat verslikken is minder. dan indd kijken of het met een andere fles wel werkt.
Ik kan je niet verder helpen want ik heb altijd difrax gehad en nog. maar dr brown moet ook goed werken zeggen ze

Liefs Michelle

hé had echt gehoopt dat het de oplossing voor je zou zijn geweest.
wij hebben er zoveel baat bijgehad.
maar zo zie je maaar weer elke kindje is anders.
meer ideetjes heb ik niet voor je.

Eva dronk ook gulzig en dus hebben wij zo’n beetje alle spenen en flessen geprobeerd. Uiteindelijk werkte hier de speen (S) van Bibi het beste. Maar dat is echt een kwestie van proberen helaas. Uiteindelijk pakten we toch de Difrax S kers en dat ging nog snel, maar echt verslikken deed ze niet meer. Moeilijk! Eva zoog de speen ook vaak vacuum, ze had veel zuigkracht. Alle spenen werden zo plat als een duppie. Toen zeiden ze bij Difrax dat het ventiel (dat ronde ding onderin de fles) dan niet helemaal goed zat. Ik heb het recht gelegd en daarna zoog Eva 't niet meer vaccuum.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoi hoi,

hier ook een gulzige drinker en heb ook de S-fles van Difrax met S kersspeen… je moet idd goed controleren of het ventiel onderin goed zit en bovendien dat er ook geen vocht tussenzit. Dus goed droog en recht erin doen. Bovendien wel goed erop draaien, maar niet superstraks, dat wil ook nog wel eens helpen… s6 ermee!

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Hier goede ervaringen met avent spenen. Mijn zoon drinkt ook rustiger zijn fles leeg, terwijl hij toch een onrustige drinker aan de borst was. Hij heeft nu speen 2 en dat bevalt prima. Speen 3 gaat voor hem nog veelste snel. Met speen 2 drinkt hij nu in 20 min. zijn flesje leeg.

groetjes

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

heb vandaag van ellende naar cb gebeld wat ik nu moest.
Ik heb hier gewoon een flessen n spenen winkel! Kast vol en niks werkte.
VP zei dat ik de dr brouwn flessen moest proberen. dus mijn man net voor 18.00 bij de etos en er een gehaald. Om 19.00 gegeven en ging super zonder zich te verslikken! Hoop dat het dadelijk weer zo gaat. volgens de vp is die ventilatie nog beter als difrax en hapt ze nog minder lucht!

I hope so!

Groetjes Gytha