Flessen speen dubbel

Ben ik weer dames nogal drukg ehad met rico hij is echt al weken niet te genieten met uitzondering van 2 dagen ofzo. en ben zelf zo moe dat ik geen zin had om uberhoudt maar achter de laptop te zitten. nou is 't lekker weekend heb kunnen slapen enzo.

Heb ook meteen een vraagje.
hebben jullie 't ook meegemaakt dat jullie kleintjes de flessen speen dubbel zuigen letterlijk? er komt echt geen melk door en als het er aldoorheen komt met een hoop lucht. heb al andere speentjes geprobeerd maar niks werkt, hij blijft het doen. gevolg: boertjes krampjes (die die al erg had dus nu is het al dagen helemaal hopeloos)
er is verder niks veranderd aan dikte van de voeding ofzo.

hopelijk gaat het met jullie allemaal goed en met de ukkies natuurlijk ook…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh hij houd jullie wel lekker bezig he. Maar helaas meid ik kan je niet helpen, Wou dat ik het kon. Hopelijk andere mamma’s. Eva van Rainbow heeft dat geloof ik ook een tijdje gedaan.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

dankje zal het haar is vragen
ja echt ik snap het ook niet hij was altijd zooo happy en nog wel hoor maar hij begint echt met “dreinen” “zeuren” en lijkt soms zelfs agressief te doen, gaat ie echt boos lopen trappen en gooien met dingen, zou ook niet weten van wie hij het heeft wij zijn altijd heel rustig, en lachen veel dus hij ook hij lacht wel veel is ook wel vrolijk, maar s’middags vooral is ie niet te genieten, in de ochtend is ie echt happy, s’avonds ook, lachen en de clown uit hangen maar s’middags nou nou… hij lijkt zichzelf niet tek unnen vermaken, nu is ie dan wel even een vrolijk mannetje, zit ie voor de tv langs mama en allemaal te spetteren met zn tong en zn wangen bol aan het maken en dan de lucht tussen zn lippen aan het uitpersen wat een grappig geluid maakt. maar ja tussendoor ALS ie dan vervelend is s’middags is ie ook goed vervelend, echt zeuren weet je wel, EHEEE EHEEE EHHHEEE MEMMEEHHHH. en met een schel geluid waar je echt koppijn van krijgt.
of hij gaat expres dingen op de grond gooien en als ik het dan 2x heb opgeraapt en vervolgens zoiets heb van tis goed je maakt er een spelletje van en ik blijf niet aan de gang, wordt ie weer kwaad

Hmm klinkt een beetje alsof hij je ook aan het uitproberen is. Hoe ver kan ik gaan bij mamma, en blijkbaar heeft hij een bepaald moment van de dag gekozen om dat te gaan doen. En als je hem eens negeert dan??

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

lieke deed dit ook toen ze nog klein was, de speen dubbel zuigen.
Die had zo’n zuigkracht! en kwam er geen voeding door. Dit deed ze alleen bij de 123 speen van difrax die speen is ook soepeler. Toen ik de kersen speen van difrax gebruikte ging het weer prima.
Weet niet welke speen jullie gebruiken?

groetjes gytha

@Michele:
ja idd echt aan het uitproberen,
want hij huilt ook als hij iets op de grond heeft laten vallen, of heeft gegooit,
en ik vraag me af hoe vaak ik hem zijn zin moet geven en hoe vaak niet, en OF ik m uberhoudt wel zn zin geef dan. ik wil natuurlijk niet dat hij mij de baas wordt, en negeren doe ik regelmatig wel maar hou dat geen half uur vol snapje, als hij dan een half uur aan het jengele gaat heb ik zoiets van: hier dan, dan heb ik ook rust. maarja dat is ook niet de manier denk ik…

@ Gytha en Lieke,
Rico heeft dus die combi speen van difrax dan, wat is een kersen speen?
en hij heeft de Bfree fles en dus ook de daarbij behorende spenen, maar ik denk dat ik over ga stappen op dhr brown, hij spuugt nu nog steeds en ik heb zioets van een keer een andere fles proberen kan misschien ook geen kwaad, die is trouwens ook nog eens goedkoper want ik koop nu al 7 maanden een fles van 10 euro pff.
maarre, hoevaak vervangen jullie een fles?

Merel had dit ook bij de fles van Difrax met een gat in het midden (M-speen, Difrax). Bij de S-fles heeft ze er geen last van omdat er een luchtventiel (of zoiets) in zit.

Groetjes Natasja

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

kersen speen is harder silicone als de 123 speen.
ik deed altijd met dezelfde fles. spenen vervangde ik wel regelmatig maar flessen nooit.
Weet je wat het is als je eenmaal aan het klooien bent met spenen kom je er bijna niet meer uit.
Hier had ik een hele spenen winkel leek wel

groetjes gytha

ooh zo ja ik dacht dat je een fopspeen bedoelde
rico heeft de flessenspeen van bfree en de fopspeen van difrax he…

Nou ja je hoeft niet te doen alsof hij er niet is. Morgan wil nog wel eens uitproberen in bed. Speen uit der bed gooien en zo. Ik loop 2 keer en dan zeg ik ook nu kom ik niet meer, als ie weg is heb je pech. Als ze het dan weer doet laat ik haar max 10 min jammeren. Ze weet dat het menes is en dan gaat ze meestal slapen.

Over jammeren gesproken. Had haar net weggelegd en ik hoor een hoop gejammer en ineens stil. Ik was de was in de droger aan het doen en ik had zoiets van ik kijk zo wel even om het hoekje. Lag ze helemaal opgerold op der knieen met haar hoofdje tegen het voeteneind haar knuffedoek te zoeken, oogjes helemaal klein van de slaap, speen had ze verkeerd om weer in der mond gedaan, Kijkt ze me heel zielig aan van mamma ik weet het even niet meer. Dus ik het haar weer goed gelegd, speen goed gedaan en knuffedoek gegeven en voor ik weg was had ze zich al op der zij gerold en sliep ze.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

haha wat liefff!! ja dat is echt aandoenlijk hoe die kleintjes soms doen he, slaapt Morgan op haar zij??? dat is echt VET gewoon!
oh lees dat topic is waar kikie de vraag stelt hoe het met rico gaat, daar heb ik ook wat neergezet ergens over rico zn rollen.
vanacht trouwens, moest ik om half 5 naar de wc, en ik ging meteen even bij rico kijken lag ie te slapen, maar wel horizontaal boven in zn bedmet zn voeten weer tussen de spijlen vast, haha, dus DAAROM werd ie om half 7 altijd hysterisch wakker, omdat hij natuurlijk s’nachtsw ging banjeren, en s’ochtends dat ook wilde doen en niet in de weet dat ie dan zn hoofd kei hard zou stoten omdat hij s’nachts al gebanjert had
nouja ik had m ook goed gelegd, en hij werd er niet eens wakker van, ingestopt en ben weer te bed gegaan. vanochtend moest ik hem for godsake wakker maken

Wij hebben ook de kersensspeen van Difrax werkt goed! Andere spenen werden helemaal plat!

Jesse kan 's middags ook ZEUREN hoor! Maar dat doet hij alleen thuis… Op het KDV en bij oma is hij altijd lief… de gekkerd! Maar ik negeer hem gewoon en na een tijdje gaat hij lief spelen.

Liefs

Lilypie 1st Birthday Ticker

Morgan banjert 's nachts niet echt meer, wel als ze wakker is dan kruipt ze haar hele bed door. Ze is zo trots dat ze naar voren kan nu, Ze is ook minder gefrustreerd moet ik zeggen.

En ja ze slaapt op haar zij. Ook op haar rug, maar ze heeft echt een vaste inslaaphouding. Net als mamma op haar linker zij

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

haha ja ik slaap ook op mn zij, maar als dan rechts mislukt draai ik weer naar links en als dat weer mislukt dan ga ik weer draaien, en uiteindelijk weet ik eigelijk niet hoe ik inslaap erg he.
Rico heeft nu ookg eleerd op zn zij te draaien en zo te blijven liggen ik ben zo aaaaaaaaaaape trots op hem. hij leert ineens zoveel bij misschien dat hij constant aan het springen is nu hahaha

Erikt zuigt soms de papspeen helemaal plat. Dan haal ik de fles even uit z’n mond, plopt die speen weer goed en dan drinken we verder. Heeft denk ik echt met de zuigkracht te maken. Wij hebben de dr. brown’s flessen. Flessen hebben we trouwens nog nooit vervangen, spenen wel.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb de s flessen van diffrax vervangen door de fles met gat in het midden maar dat is omdat hij hem zelf vast wil houden en dan er ook mee draait en dat werkt niet bij een s fles. hier ook de kersenspeen m erbij.

Dylano slaapt meestal ook op zijn zij en zeker om in slaap te komen is zo’n lief gezicht

Groetjes Michelle