Flesjes

Hallo allemaal,

Ik heb een dochtertje van 3 maanden, en tot nu toe krijgt ze alleen het flesje, maar wanneer kun je andere dingen geven zoals fruithapje en of rijstebloem( door de laaste voeding)

Liefs, Susan

hoi

ik ben vanaf 4 maanden fruithap gaan geven ivm slechte ontlasting, maar op de potjes staat vanaf 4 maanden en groenten 6 maanden en pap ook 4 maanden geloof ik

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Waarom heb je deze vraag 2x gepost op het forum?

Groetekes, Sje

Dankje wel Noel.

Hey Sje,

Ik weet niet waarom ik heb er dubbel op heb staan, denk dat er ff wat mee mis is gegaan.

Het is niet precies hetzelfde topic 2x, het zijn 2 verschillende topics over “wanneer geef je fruithap”. Dus de moet je toch echt allebei apart getypt hebben.

Groetekes, Sje

Hahaha, nu weet ik het alweer, zat er vanmiddag ook al even op, en ik kon die topic niet weer vinden, vandaar

Groetjes Susan

Als je gewoon in de actieve topics terugzoekt van de afgelopen dag vind je het altijd terug. Het is niet handig om 2x hetzelfde topic op te starten.

Groetekes, Sje

quote:
Hallo allemaal,

Ik heb een dochtertje van 3 maanden, en tot nu toe krijgt ze alleen het flesje, maar wanneer kun je andere dingen geven zoals fruithapje en of rijstebloem( door de laaste voeding)

Liefs, Susan

Als het dametje signalen geeft dat ze wel zin heeft in iets anders dan melk,
zou je rustig aan kunnen proberen.
Zo tegen de 4 maanden aan hoeft geen probleem te zijn.
Lekker beginnen met fruithap, en eventueel flesje limonade van diksap.
(Dat diksap trouwens niet in de verhouding volgens de gebruiksaanwijzing (1 op 5) maken, da’s veel te ‘zwaar’/zoet. ), Wij doen 1 op 10 ofzo.

M.

Dankje wel M.
Nog drie weken en dan kan ik het haar geven, kan er nu al naar uitkijken.

S.