Fles


#1

hoi hoi,

 

ik heb een dochtertje van 7 mnd en heeft sinds 2 weken geen zin meer in haar flesje

we hebben al van alles geprobeerd onder andere: nieuwe fles,tuitbeker,andere melk,een rietje.

maar toch vindt ze dit allemaal niet leuk.

heeft iemand nog een tip of zo wat ik eraan kan doen?

mischien willen wij het ook wel te graag maar nu drinkt ze gewoon geen melk..

t eten van fruit en groente gaat nl wel super goed! 


#2

hoi ik las je bericht.ik heb en zoon Dion van 7 maanden en die wil ook niet zo best drinken.Ik merk als ik hem gewoon uit de beker laat drinken zonder deksel.Netzoals wij dat doen dat het wel gaat.Wel oefenen.Beker onder zijn tong duwen .Aldoende gaat het steeds beter. Misschien waard om te proberen.Ik blijf de Fles met speen wel stimuleren,maar als het niet lukt draai ik de deksel eraf en laat hem zo uit de beker drinken.Gaat nu nog steeds goed.Maar het kan ook zijn dat het een periode is ???Succes. Laat even weten hoe het is gegaan. Groetjes Karen


#3

hoi karen,

ik ben indd al 2 weken bezig met een bekerdrinken geven en dat gaat goed..

daarnaast krijgt ze smorgens en savond gewoon pap en zo krijgt ze ook haar vocht wel binnen volgens het consultatiebureau.

de fles aanbieden doe ik niet echt meer want zodra ze die ziet begint ze al nee te knikken en al probeer ik t dan wordt t een krijs festijn en die strijd ga ik niet voeren.

 

 


#4

Hallo,

Wat grappig om dit te lezen,ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad met mijn dochter Aniek, alleen zij heeft nooit de fles gewild alleen de borst. Het was ook een probleem toen de borstvoeding het niet meer deed.

Hoe heb je het uiteindelijk opgelost? Waar drinkt hij nu uit?

 

Groetjes Ellen


#5

Hoi Ellen,

Ik ben met nienke uit een gewone beker gaan drinken,
het kost wel tijd maar dat pikte ze wel verder geef ik haar smorgens
pap als ontbijt zodat ze wel aan dr vocht komt.
Nu drinkt ze uit een nuby beker (beker met een rietje) en dat vind ze prima…en als ik wat meer tijd heb de gewone beker.
maak je verder niet druk want als ze gewoon eet kijgt ze ook haar vocht
binnen!
suces ermee!!

Groetjes Lydie