is een moeilijke vraag want elk kind is anders
Amber heeft dat ook gehad wilde ook niet meer. opvolgmelk vond ze echt vies ik heb het geprobeerd tot ze 8 maanden was maar ze spuugde gewoon alles eruit of ik het nu warm gaf of koud.
Het is wel zo dat ze er tot een maand of 8 de meeste voedingsstoffen uit halen. en het eigenlijk nog wel nodig hebben.
Als ze goed warme hap en fruit en danoontje enzo eet. zou je misschien gewone volle melk kunnen proberen wel moet je er dan 1 keer per dag 6 druppels vitamine ad bij doen.
toen amber bijna 8 maanden was heb ik dat gedaan en toen weigerde ze niet meer.
als je dat zou doen moet je wel volle geven en geen half vol want ze hebben dat vet nodig voor de peoperij en de calorietjes.
maar voordat je overstapt zou ik wel proberen om de opvolgmelk niet warm te geven maar koud niet te koud natuurlijk.
en even overleggen met het cb. Die zullen dat waarschijnlijk afraden omdat sofie nog klein is maar als het werkt zou ik het doen ik had het nl eerst 2 weken gedaan en toen pas verteld ze zeiden toen ga maar door maar wel de vitamines erin
het zou ook van de griep in de tandjes kunnen zijn maar als ze niet meer aan de dunne is of veel overgeeft zou ik eerst weer eens de gewone fles weer geven zonder water misschien is het dat.
Ik vind het best moeilijk om advies te geven zeker omdat mijn advies best radicaal is. Maar bij amber werkte het. misschien bij sofie ook.
Mocht je het gaan proberen zorg er wel voor dat ze inclusief toetjes 500 cc melkproducten binnen krijgt of is het rond de 6 a 7 maanden nog 600 dat weet ik ff niet meer.
Nog tipje wat ook kan werken is opvolgmelk met kleinbeetje dixsap erin wat je langzaam aan weer afbouwt tot niks.
Hoop dat je er wat mee kan
en suc6.
en je weet het mocht je twijfelen ga naar het cb of huisarts daar zijn ze tenslotte voor.
greotjes bri