Ha ha ha kon in ook 3 keer per jaar op vakantie
Ha ha ha ze slaapt wel hoor
Groetjes,
Michèle

Ha ha ha kon in ook 3 keer per jaar op vakantie
Ha ha ha ze slaapt wel hoor
Groetjes,
Michèle

haha, 3x? hmm…
ja rico slaapt vooral na 7 uur s’avonds erg goed tot zn laatste voeding en dan de nacht…OHJA! de hele nacht geen kick gegeven ik moest hem vanochtend zelf wakker maken
al moet ik zeggen dat hij iets strakker was ingestopt dan de 3 vorige nachten omdat deze wikkeldoek in de was zat en ik een nog dunnere kortere en smallere moest gebruiken, die trapt hij zo los. en ja nog steeds 2 slaapzakjes
Hoihoi, ik ben er nog, maar ons internet blijft raar doen! We gaan eerst de nachtfles per 3 dagen met 1 schepje afbouwen. Julia zit nu op 120+4 en ik moet zeggen dat ze dat niet echt waardeert! Alshet op is sputtert ze en dreigt ze te gaan jengelen, maar ik geef niet toe en tem haar met de speen. Vindt ze prima, dus we gaan door tot ze die fles heeft afgeleerd. Toch vrees ik dat ze dan toch om 3 uur komt hoor, vanwege haar ritme. Maar meer dan water geef ik niet meer of ze krijgt de speen. Zou ze stoppen met wakker worden als ze weet dat er niks meer te snaaien valt?
Als de nachtfles goed gaat, kies ik voor de methode van per 3 dagen een half uur eerder 180cc geven. Dan moet ik haar dus ook wat eerder wakker maken? Fijn dat straks de klok verzet wordt, is alles weer anders!
Ik hou jullie op de hoogte van onze toer!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Lekker he als alles meewerkt rainbow
Enne ja wat je zegt als de klok verzet wordt. Nou moet ik Morgan is natuurlijk van die fles af. Die kan hooguit langer of korter gaan slapen. Of niet willen slapen. Ach we zien het wel, niet op de feiten vooruit lopen. Voorlopig is ze dinsdag 6 maanden en ik hou me nog steeds schrap voor het sprongetje dat er nog steeds niet is. Misschien gaat ze er wat ik al ze geruisloos doorheen. Zou wel lekker zijn
Groetjes,
Michèle

Julia kan best wat moeilijk gaan doen Rainbow, maar wat ik eerder zei het is aan jou om door te zetten en gewoon niks meer geven, dan leert ze dat snel genoeg af, hier ook. ik dacht: rico die blijft die fles vragen s’nachts wat moet ik nou? (heeft een week geduurd dat hij elke keer wakker werd, maar met tut ging het wel redelijk) het was ook meer gewenning dan honger want anders zou hij het niet doen met zn tut.
en wanneer wordt de klok ook alweer verzet? hou dat nooit bij
en michele, fijn dat je nog niks merkt van een sprongetje, idd hopelijk geruisloos en dan ineens weer kei veel bij kunnen, dat is pas een leuke sprong
Ze is wel weer een stuk bijdehanter lijkt het Inge. Hier staat madegascar (of hoe je dat ook schrijft) en Morgan ‘stond’ bij pappa en ze was helemaal aan het dansen op de muziek. Zo schattig. Ze ligt nu in bed en ik hoop dat ze zich rustig houd vanacht. Ze wilde twee flessen niet opdrinken vandaag dus maar 690 op maar wel haar fruitjes en groente helemaal, alleen ze loopt een beetje over, als ze boert dan spuugt ze meteen dus ik heb het maar even zo gelaten. Ze was ook aan het rommelen vandaag met slapen, ze heeft niet echt haar volle ruk gemaakt vandaag, maar dat is mijn schuld. Ik heb haar wakker gemaakt om 1 uur om boodschappen te gaan doen, toen heeft ze nog wel in de wagen van half 3 tot half 4 geslapen en daarna van 5 tot kwart voor zes, maar niet haar gebruikelijke 2.5 a 3 uur. Maar ja we zien het wel. Ik denk niet dat ze komt, ik hoop alleen dat ze zo gaat slapen want ik wil er ook niet te laat in. Morgen weer voetbal.
Groetjes,
Michèle

oh wat lief dadelijk word het nog zo’n streetdancer
of een knappe ballarina
dat eten is hier vandaag ook een ramp, fruit ging voor de verandering goed, groente ging bagger:S
maargoed veel spugen weer na de fles en dan te bedenken dat dat spul moet zorgen dat zn voeding sneller naar de dunne darm gaat, nou een uur erna BLEHH.
verder liet hij ook 2 flessen staan vandaag:S heeft hij echt nog nooit gedaan.
verder de halve middag geslapen in de buggy in lig stand.
maar meid idd misschien is dit wel wat jij merkt van het sprongetje.
van dat eten. bij rico zal het wel zijn dat hij gewoon geen honger had vandaag
Kan of hij heeft iets onder de leden. Enne ja dit kan zijn wat we er van merken… Ze slaapt ondertussen nog niet, denk dat ik zo even een tul terug ga geven want ze kan hem nog steeds niet goed terug stoppen helaas…
Groetjes,
Michèle