Fles vervroegen: snap het niet helemaal

Ehhh…ik heb hier een paar weken geleden iets gevraagd over het vervroegen de de laatste fles. Ik heb daar goed antwoord op gehad, maar eh…ik snap nog iets niet.

Julia drinkt nu nog vier flessen, om 08.00-13.00-18.00 en 22.30 uur. Volgens mij mag ze met 6 maanden toch nog gewoon 4x180+6 hebben? Vanaf wanneer moet ik dan de fles van 22.30 uur steeds iets vroeger gaan geven, zodat 'ie samenvalt met die van 18.00 uur? En moet ik die van 18.00 uur dan wat gaan ‘verlaten’, zodat ze uiteindelijk de fles van 18.00 en van 22.30 om 19.30 ofzo krijgt en ze dan kan gaan slapen? Ik vind het moeilijk, want ze gaat rond 19.00 uur met een voldaan gevoel naar bed, maar we moeten haar wel 9 ban de 10x wakker maken voor die laatste fles. HELP HELP, hoe moet ik het aanpakken en vanaf wanneer dan? Ze eet nu alleen 4+ hapjes groente en fruit en die gaan er re-de-lijk in.

Ze is vandaag HEEL LASTIG trouwens. Ze huilt veel en jengelt. Ze is nu 28 weken he, het zal de sprong wel zijn! Echt niks mee aan te vangen vandaag!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lastig hè, als ze in een sprongetje zitten. Denk aan je hoor!

V.w.b. de flessen: ik wilde zeggen dat als ze haar groente goed eet, die van 18.00 uur eraf zou kunnen en je dan groente zou kunnen geven. En dan de laatste fles rond 19.30 uur/20.00 uur geven en dan lekker naar bed tot de volgende ochtend. Maar aangezien ze nog de vier-maandenpotjes eet…heb je de zes-maandenpotjes al geprobeerd? Misschien vindt ze (gezien haar leeftijd) de vier-maandenpotjes gewoon niet meer zo lekker en is ze toe aan de smaken etc. van de zes-maandenpotjes. Totdat ze goed aan de groente zit zou ik geen fles eraf doen, de kans dat ze dan niet verzadigd genoeg is lijkt me vrij groot. Als ze wél goed groente eet, zou je het kunnen doen zoals ik aan het begin schreef.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik bouw die laatste fles in tijd af,
steeds 2 dagen met een kwartier verminderen anders reageerd ie er TE erg op.
zo gaat het goed.
vandaag voor de 2e keer kwart over 10.
gisteren was het mislukt maarja hij moet weer wennen.
ik ben blij als we op 10 uur zitten en dat is voorlopig even goed…of niet haha ik weet het nog niet maar goed alles beter dan half 1 s’nachts hoe we begonnen

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker