Ehhh…ik heb hier een paar weken geleden iets gevraagd over het vervroegen de de laatste fles. Ik heb daar goed antwoord op gehad, maar eh…ik snap nog iets niet.
Julia drinkt nu nog vier flessen, om 08.00-13.00-18.00 en 22.30 uur. Volgens mij mag ze met 6 maanden toch nog gewoon 4x180+6 hebben? Vanaf wanneer moet ik dan de fles van 22.30 uur steeds iets vroeger gaan geven, zodat 'ie samenvalt met die van 18.00 uur? En moet ik die van 18.00 uur dan wat gaan ‘verlaten’, zodat ze uiteindelijk de fles van 18.00 en van 22.30 om 19.30 ofzo krijgt en ze dan kan gaan slapen? Ik vind het moeilijk, want ze gaat rond 19.00 uur met een voldaan gevoel naar bed, maar we moeten haar wel 9 ban de 10x wakker maken voor die laatste fles. HELP HELP, hoe moet ik het aanpakken en vanaf wanneer dan? Ze eet nu alleen 4+ hapjes groente en fruit en die gaan er re-de-lijk in.
Ze is vandaag HEEL LASTIG trouwens. Ze huilt veel en jengelt. Ze is nu 28 weken he, het zal de sprong wel zijn! Echt niks mee aan te vangen vandaag!
Groetjes Rainbow, trotse mama