Hallo iedereen,
Raul is inmiddels 6 1/2 maand oud, wij vragen ons af of het normaal is dat hij zijn fles nog niet zelf kan vast houden, hij probreerd het ook niet, is dit normaal? Heeft iemand hier ervaring mee.
Groetjes,
mama diana, raul
Hallo iedereen,
Raul is inmiddels 6 1/2 maand oud, wij vragen ons af of het normaal is dat hij zijn fles nog niet zelf kan vast houden, hij probreerd het ook niet, is dit normaal? Heeft iemand hier ervaring mee.
Groetjes,
mama diana, raul
Bij ons hebben ze allebei nooit moeite gedaan om de fles vast te houden, dus kan goed dat-ie het nooit leert. Het ene kind doet dat wel, het andere niet.
Nou moet ik zeggen dat onze meiden allebei het eerste half jaar borstvoeding gehad hebben dus ze hebben ook nooit al heel jong geleerd om de fles mee vast te houden. Mogelijk is dat de oorzaak dat ze nooit geïnteresseerd zijn geweest in zelf vasthouden.
Groetekes, Sje
Hey hey
Da’s absoluut normaal. Onze Jens wilde pas met 1 jr zelf een beker vasthouden. De fles heeft ie nooit vastgehad. Hij liet er hooguit z’n handjes op rusten.
Niet druk om maken hoor!
Gr. Marla
Dat zelf de fles vasthouden is alleen maar een luxe voor de ouders, niet zozeer een vaardigheid die het kind moet beheersen. Dus inderdaad niet druk om maken dat het hem niet lukt.
Groetekes, Sje
lieke was 11 maanden toen ze de fles/beker zelf ging vasthouden!
Wel makkelijk nu trouwens
groetjes Gytha

hoi
Julia heeft nooit zelf de fles vastgehouden en milan deed het al heel snel maar ook niet altijd. Ik denk dat het gewoon heel erg per kind verschilt.
Ik vind het ook altijd wel erg gezellie om de fles zelf vast te houden als ze die rkijgen ff een mama kind moment

Hallo dames,
Ik heb even een heel andere vraag: hoe krijgen jullie die “ticker” (leeftijdsbalk) onderin jullie berichtjes?
groeten
Iris
Hallo allemaal
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben inderdaad gerust gesteld.
Dank jullie wel!!~
groetjes mama Diana en Raul
Hoi hoi,
Ik gaf mijn zoon tot 7 maanden borstvoeding. Hij weigerde op een gegeven moment mijn borst en wilde de fles, maar het heeft hem tot een jaar geduurd dat hij uiteindelijk zelf de fles hier en daar ging vasthouden.
Ik ben het met de moeders eens die zeggen dat ieder kind verschilt. Je hoeft je niet druk te maken
Groetjes
Quinty hield met 4 maanden haar kleine flesje vast(daar krijgt ze wel eens iets water in,tegen de hik ) En houdt nu ook haar grote fles vast(is nu 5 maand), maar kan hem niet zelf dragen Dus alleen handjes er om heen en mama houdt hem in balans
En als ze moe is, mag mama het alleen doen
Soms pakt ze mijn vingers ipv de fles, is ook wel grappig. Alleen wat lastiger voor mama, om de fles dan goed vast te houden
Maar ik zou me er inderdad niet druk om maken, als jouw kleine het niet(of nog niet) doet hoor!