Hallo allemaal,
Ik heb nog een eet-vraagje.
Mijn dochter van 6 maanden slaat zo nu en dan een fles over.
Ze eet 's ochtends om 7.00 ur een bordje pap van 120 ml. Meer krijg ik er niet in en als ik een fles geef, dan drinkt ze vaak maar 70 ml.
Ik snap er niets van. Ze heeft 's avonds om 19.00 uur een fles van 200 ml en dan de hele nacht niets, Ik zou toch denken dat ze dan 's ochtends barst van de honger…niet dus, Wie heeft dit ook??
Om 11.00 uur drinkt ze normaal een fles van 170 a 200 ml, maar de laaste dagen slaat ze deze regelmatig over. Ze wil dan ook geen thee, sap of fruit. Meestal geeft ik dan rond 13.00 uur een fles, dan drinkt ze 150 ml of 200 ml, maar wel met wat afleiding. Een speeltje in haar hand en dan drinkt ze wel. Anders laat ze gemakkelijk 90 ml staan.
Heel mijn voedingsschema komt dan in de war, want dan krijgt ze om 16.00 uur een klein potje groente en om 19.00 uur weer een fles van 200 ml. Ze mist dan de fles van 15.00 uur 200 ml.
Ze heeft dan totaal nog geen 500 ml melk gedronken…wie heeft dit ook en hebben jullie tips??
Alvast bedankt!
ps zou het kunnen dat ze “vol” gegeten is en dat ze een weekje wat minder eet. Ik zie een patroon dat ze om de paar weken een week slechter drinkt/eet…