Fles niet meer leeg drinken

hallo ik heb een vraagje max en romy krijgen ieder 5 flessen Max 150c en Romy 180cc.
Nu is het sins 2 dagen dat romy de fles of niet leeg drinkt of er wel 1 uur over doet wat kan dit zijn kan ze in een sprongetje zitten of is het wat anders Max drinkt wel gewoon goed ze zijn nu 12 weken.
nou hoop dat iemand dit herkend.
hoor het wel groetjes

[/url]

en mama van de tweeling Max en Romy van 22.09.2008

over welke fles gaat het? ochend middag avond?

Zou het kunnen dat er een fles af kan of wat meer tijd er tussen?
Als ze voeding laten staan hebben ze óf genoeg óf om een andere reden geen trek meer…
Als het steeds een bodempje is zou ik me niet druk maken.
Anders even bellen met CB? Ik weet niet meer wanneer mijn kleine hoeveel flessen kreeg, daar kan ik je geen tips over geven…
Succes ermee!

Ze zitten midden in een sprongetje. En dat kan gepaard gaan met verminderde eetlust.

Ik zou me geen moment zorgen maken. Bekijk het eens vanuit de kant van je kindje. Stel jij kreeg elke dag op uur en tijd precies dezelfde hoeveelheden eten/drinken, zou je altijd alles opeten en opdrinken? Welnee! De ene dag heb je meer trek dan de andere.

Misschien is ze al wel met tandjes bezig, Dan is zo’n speen in je mond ook verre van lekker.

Groetekes, Sje

Dat van die tandjes kan inderdaad heel goed. Bij Morgan is er nu als het goed een door.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hallo nou er is niet een bepaalde tijd fles het zijn alle flessen hahah.
nou dacht het zelf ook al wel een beetje dat het wel eens een prongetje kon zijn.
wat kan er nog meer in zn sprongetje voor komen of is het alleen de fles die niet goed leeg gaat??
wat houd een prongetje ook weer precies in??
Heb er bij Britt nooit iets van gemerkt.
nou bedankt voor de snelle reacties he.

[/url]

Gewijzigd door - britt op 17 Dec 2008 21:31:43

Sprongetje is het leren van een nieuwe mentale vaardigheid.
Wat daar in voorkomt is vaker huilen, meer aandacht vragen, slechter eten, eenkenniger, aan je vastklampen ook met eten, slechter slapen, meer duimen, minder bewegelijk en stiller.

Het is de sprong van de vloeiende overgangen dus hierna zullen bewegingen minder houterig worden en is er wat meer zelfstandigheid.

Groetjes,

Michèle

Er is een topic van Asje waarin het precies allemaal uitgelegd staat. En aangezien je nog lang zat te gaan hebt met je kleine moppen is het geen overbodige luxe om het Oei-ik-groei-boek aan te schaffen. Daarin staan sprongetjes tot 1,5 jaar. En bij elk sprongetje specifieke uitleg.

Echt doen hoor. Kopen! Scheelt je een hoop onzekerheid en het scheelt hier heel wat topics.

Groetekes, Sje

ok bedankt hoor voor alle reacties.

[/url]

Ha ha ha ja de nieuwste versie loopt tot 17 maanden

Groetjes,

Michèle