Fles na brood

ik vraag me af hoe jullie dat doen.

een fles na het brood geven. damian eet een hele boterham en ik krijg er dan echt geen fles meer in. we willen dit het liefst wel omdat we dan waarschijnlijk de laatste fles kunnen laten vallen en ook van de half 11 voeding af zijn. dan ligt hij dus rond 8 uur half 9 op bed maar nu red hij dat echt nog niet.

hoeveel tijd laten jullie daar tussen?

[img]http://lb1f.lilypie.com/7nknp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Ik deed dat ongeveer een uurtje erna.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik doe het ervoor, en daarna eet ze met smaak nog een hele boterham op.
Ik vind het fijn om te weten dat ze in ieder geval het vocht binnen heeft, zeker nu met de warmte…

Groetjes van Sascha en Senne

wat drinken betreft maak ik me geen zorgen want er gaat minsten 300cc extra vocht naar binnen met dit weer. daar heeft hij geen moeite mee maar ik krijg in de middag of een fles of brood erin maar echt niet allebij

[img]http://lb1f.lilypie.com/7nknp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Wat geef je hem nu allemaal in de ochtend? Misschien is dat teveel, waardoor hij geen heeft in brood en melk. Nu geef ik Tim zijn melk bij zijn boterhammen, maar toen hij nog echt een fles kreeg dan gaf ik die direct na zijn boterham en dat is nooit een probleem geweest.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

zijn schema is als volgt.

+/- 6.30 fles 180 cc
+/- 10.00 fruit
+/- 13.00 brood
+/- 16.00 koekje + drinken of yogurt
+/- 18.00 groente
+/- 20.30 toetje als hij wakker is (weinig)
+/-22.30 fles 180 cc of pyamapapje

Hoe oud is je zoontje?
Luka is nu bijna 11 maanden en zijn schema is nu als volgt:

7.30 uur 140 ml pap
9.00 uur 120 ml melk
11.00 uur ontbijtkoekje/ rijstwafel
12.30 uur hele boterham + half potje fruit
13.45 uur 200 ml melk
15.15 uur liga ( eventueel gemengd met fruit)
16.30 uur 100 ml melk
17.45 uur warm eten
19.00 uur 200 ml melk of toetje

Luka wil nog niets anders drinken dan melk, maar hiervan zit hij al flink vol!
zoals je ziet doen wij de fles ongeveer een uurtje na zijn boterham, dat is precies lang genoeg.

Ik gaf bij Minke altijd de fles na de boterham. Persoonlijk vind ik 8 uur ook wel erg laat voor een kleintje, hier liggen ze er 1900-1915 uur echt in en zijn dan ook doodop .
Als ze lekker gegeten hebben redden ze het ook echt wel vanaf 1900 uur hoor die nacht, is mijn ervaring. Als Neeltje goed warm eet en fles erna 's avonds haal ik ook de late fles eraf en ligt ze er dus ook gewoon 1900 uur in. Maar goed de groenten gaan hier nog niet zo dus helaas nog niet zo ver hier!

groetjes!

hoi mellanie,

ik geef lizzy na haar boterham de fles.liz eet alleen nog de zachte stukjes brood en daarna geef ik een flesje van 120cc.
180cc is toch teveel.
je kan ook tussendoor steeds slokjes geven dan spoeld gelijk de restantjes brood weg.
lizzy is bijna 8 maanden en krijgt nog 2 flessen van 180 en dan 1 van 120cc,daar naast pap,fruit,liga/koekje en groente tussendoor geef ik haar dan diksap of de sap van olvarit die vind ze ook erg lekker.

groetjes angelique

a boekhout

ik krijg het bij damian echt niet voor elkaar. hij krijgt 'sochtends een fles of brood en 's avonds een fles als hij slaapt want hij weigert die nu dus ook maar een tuitbeker of gewone beker weigert hij ook.

met deze warmte eet hij zoiezo niet al te veel maar drinken doet hij tussendoor gelukkig wel

hoi mellanie,

ik zal het schema van lizzy geven misschien heb je r iets aan of lijkt het veel op die van jou.

7 uur/7.30 130cc pap(bambix appel smaak)maak je met water
slapen
10 uur fruit en sap
12uur/12.30 brood met 120cc fles
slapen
14 uur/14.30 liga/koekje/rijstewafel met sap
16 uur fles 180cc
slapen
tussen 17 en 18 uur groente
tussen 19/19.30 uur fles van 180cc

over de hele dag krijgt ze tussendoor sap
het schema kan soms afwijken omdat ze niet op dezelfde tijden slaapt
als ik thuis ben dan gaat liz ongeveer elke 2 uur naar bed,soms is ze ook wel langer op.
als ze moe is gaat ze lekker slapen