Filmscene en logica


#1

Ik heb in een deuk gelegen vanmorgen. Mijn moeder heeft een grote spiegel in de woonkamer gezet voor het passen. Nou stond morgan daar vanmorgen voor met der zwarte zonnebril op en der armen over elkaar boos te kijken naar zichzelf en dan ging der zonnebril omhoog en dan zei ze moet ik boos worden, klapte in der handen en riep pas op hoor. en dat een paar keer achterelkaar. Het was net of ik naar de scene van Robert de Niro in Taxidriver zat te kijken. Ze had ook totaal niet door dat ik zat te kijken.

En op de fiets vroeg ik wat doet de koe, boe zei ze, wat doet het paard, hi hi hi en zo verder. Dus ik vraag wat doet de geit?? Die eet gras… ja en toen was mamma stil.

Groetjes,

Michèle


#2

Hahaha geweldig Ik zie Morgan al helemaal staan voor die spiegel Kon je je lach wel inhouden?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#3

Haha, geweldig!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#4

@ Goudvisje moeilijk

Groetjes,

Michèle


#5

Hahaha! Die geit is ook erg grappig!

Luka zegt nu ook wat dieren doen. We doen dan een heel rijtje dieren en gisteren aan het einde van het rijtje zegt mijn moeder:" Wat doet opa?" Begint Luka overdreven te hoesten!
Mijn vader rookt namelijk als een schoorsteen en daar hoort de bekende rokershoest bij…
We kwamen niet meer bij!

Ook heeft mijn vader rugklachten en daarvan pijn, dus altijd als mijn vader opstaat zegt hij:"’ Au!"
Dus als we tegen Luka zeggen:“Wat zegt opa?” Dan zegt hij:"Au!"
Opa heeft een nieuwe naam: Opa Au!

Lilypie First Birthday tickers


#6

Kan opa er ook om lachen??

Ik heb hier wel een keer gehad dat er een ezeltje op tv voorbij kwam en ikzei tegen morgen kijk was dat? En morgan vrolijk pappa riep… Oeps.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 24 Apr 2011 15:53:56


#7

hahah geweldig! wa doet een geit: eet gras
echt ontzettend grappig!
enne een echt stoer wijfie dus zo voor de spiegel geweldig! heb je een foto?


#8

@ Inge nee heb ik niet… En vanavond hadden we er weer 1. Was met morgan aan het voetballen en de namen van ajax aan het oefenen. Vraag ik wie is de beste voetballer? Zegt ze Ikke… Ja dan ben je ook uitgepraat.

Groetjes,

Michèle


#9

hahahahaha geweldig!
wij hebben zoiets ook met rico meegemaakt (heb het volgens mij al verteld maar zeg het nog een keer omdat het zo leuk was hehe!!)
mijn vader zei tegen rico; rico zeg is: Ajax jeuuuuhhh
rico zo: MAMA JEUUUUUHH


#10

@Michelle: opa kan er zeker om lachen! Hij vind het ook alleen maar grappig, en hij wil nu ook echt stoppen met roken ook!
Hij had niet door dat hij zoveel hoestte, maar ja, als Luka het al na gaat doen…

Lilypie First Birthday tickers


#11

@ Marmamma hmmm ja dan wordt het confronterend he

Groetjes,

Michèle


#12

hahahahahahaha geweldig!! Dan sta je idd even te kijken!! Had ik laatst ook bij de blokker. Ik had een spaarpot gekocht in de vorm van een koe voor Bo. Mijn moeder was erbij, en die vroeg aan Bo wat er uit een koe komt, in de verwachting dat hij het niet wist, maar bo zei: melk uit koe!! Nou niet alleen mijn moeder maar ook ik en de verkoper stonden verbaasd te kijken en wisten niet wat we moesten zeggen!
Toen vroeg ik aan hem, en wat legt een kip dan? EI zegt hij!! hahahahahahhahaha

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers


#13

Ha ha ha hij weet tenminste waar het vandaan komt. Laatst vroeg een mamma hier aan een kindje waar komt melk vandaan en zij zei de supermarkt

Groetjes,

Michèle


#14

Hihi geweldig, vooral dat ze zo tegen zichzelf sprak in de spiegel.

Groetjes,
Sandra