Fijne Moederdag!

Haiii Mama`s!!

Al wat leuks gekregen van jullie man/kids?

Ik heb gister van Chris alvast een hele mooie bos gekleurde rozen gekregen… Kon vanochtend heerlijk uitslapen, en (hoop) dat ik straks bij de brunch het cadeau van Noah krijg… maar het ziet er naar uit dat Chris dit gaat vergeten hahahaha!!

Hebben jullie vandaag nog plannen??
Wij tot nu toe nog niet… Naar mn moeder gaan we niet, want mn vader is ook werken, en het hoefde voor haar ook niet zo.
Mn schoonmoeder spreken we niet dus die smsen we straks alleen even.

Nou dames… Maak er een leuke dag van vandaag!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

nou meiden ben super verwent mooie zelf gemaakte kado
fotolijst en zelf gemaakte boeketje in de bloemenstal van onze vrienden
dus bij mij is het nu een bloemen zee heerlijk .
fijne moederdag allemaal

groetjes marielle mama van tanja

Jaaaaa ik heb het Cadeau van Noah gekregen :smiley: Een mooie zelf beschilderde en gekleurde foto lijst :D:D:D Helemaal trots!

Ik mocht uitslapen en van pappa heb ik een doosje met Dr Haushka lichaamsverzorging gekregen. En van morgan niks. Ja een dikke kus. Want of dit kdv doet niks met moederdag of pappa is het vergeten maar volgens hem heeft ie niks meegekregen… Wel jammer maar pappa is nog niet crea genoeg om met haar te gaan zitten. Ik laat het wel zien met vaderdag hoe we dat doen

Zometeen gaan we even een stukje fietsen, gister ben ik ook al niet buiten geweest maar muppet moet nu eerst even slapen.

Groetjes,

Michèle

Hallo,
Ik heb van Lucas een heel mooi hartje gekregen met daarop een foto van hem waar hij een wel heeeel groot rood hartjeskussen vasthoud en met vingerverf heeft hij zijn handje erop gezet en de rest nog even ondergesmeerd. Echt heel leuk gedaan door het KDV.

Groetjes

Ik heb niets gekregen… Het kdv doet er niet aan en net als bij Michèle is ook deze papa niet crea. Baal er stiekem wel een beetje van, maar ja…volgende week vrijdag ben ik jarig en dan hoop ik maar op een goedmakertje.

We zijn vanmorgen even naar mijn moeder geweest en vanmiddag gaan we naar m’n schoonmoeder bij de oma van m’n vriend.

Fijne dag medemoeders!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hoi, ik heb een mooi zelf gemaakt fotolijstje van luna gekregen, en van luna, mees en papa samen 2 kralen voor mijn trollbeads armband. Wij gaan zo feesten (zie mijn topic “mark kampioen”.) Leuk vooruitzicht .
Fijne moederdag allemaal.
Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 09 May 2010 13:21:32

Het eerste kadootje van Tim vanmorgen was een lekkere stinkluier !! Papa ging om half 9 Tim uit zijn bed halen en een schone luier geven. Vervolgens ging Tim op zijn kamer spelen en papa naar beneden om voor mij een ontbijtje klaar te maken. Papa was nog geen 5 minuten beneden of Tim kwam naar ons bed toe. Vond het een beetje flauw om papa te roepen, dus heb ik hem zelf maar een schone luier gegeven.

Maar toen papa weer boven kwam is deze mama alsnog verwent. Eerst een canvasdoek gekregen waar Tim een mooi kunstwerk op geschilderd heeft met verf. Onderin zijn naam en de datum. Dit had hij op de creche gemaakt. Daar doen ze altijd wat met vaderdag, moederdag en de verjaardagen van de ouders. Jammer dat ze dit bij jullie niet doen Michelle en Mriek.

Verder heb ik nog een luchtje van Hugo Boss gekregen en een emmertje met badspullen. Papa had het dus weer veel te gek gemaakt, ondanks dat ik zei dat dit niet nodig was. Maar goed na de rottijd die we achter de rug hebben vond hij wel dat ik dit verdient had.

Daarna lekker met zijn drietjes op bed ontbeten.

Groetjes,
Sandra

@ Sandra, jij bent lekker verwend zeg! En dat heb je ook verdiend hoor!!

Ik heb een grote bos bloemen gehad en lekkere chocolaatjes. En van Dani een mooi beschilderd potje met hartjessnoepjes erin. Dit heeft hij op het KDV gemaakt. Wat jammer dat sommige KDV er niets aan doen. Vind het altijd zo leuk om iets te krijgen wat Dani gemaakt heeft. (hier is papa ook niet crea, dus ben blij met KDV ).

Heerlijk he Sandra om dan zo verwend te worden… op die stinkluier na Hier heeft papa het huis schoongemaakt… En een heerlijke Brunch :smiley: Alleen nu vervelen we ons… we weten niet wat we moeten gaan doen aangezien we niet naar onze ouders gaan…

Ik heb een heerlijk ontbijt op bed gekregen, en van Dylano een bos bloemen en 5 flesjes geurolie voor de oliebrander.
Madelon komt vanmiddag pas want die moet eerst werken

Vanochtend naar mijn schoonmoeder geweest. Verder rustig thuis want mijn moeder leeft niet meer.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@michele en Mriek, jammer zeg dat ze niks aan Moederdag doen op het kdv

Van Jesse heb ik een beschilderde ovenhandschoen met gedichtje gekregen en van pappa en Jesse een luchtje.

Liefs

Hier helemaal niks

Hier ook niks
papa vind het onzin om er nu al dingen voor te kopen, vind het voor de winkeliers alleen interesant
als rico wat kan knuffelen komen ze me wel verwennen, maar vanavond gaan we in ieder geval wel grillen, hij had lekker vlees gekocht voor vanavond. Heb wel een kusje en een fijne moederdag te horen gekregen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik weet het dus nog niet zeker he of ze er niks aan doen. Pappa kijkt nooit in der vakje dus het kan best zijn dat daar nog wat ligt. Maar ik ga uit van niet. Maar ik ga haar wel wat moois laten maken voor vaderdag. Misschien dat ik haar hier thuis wel een doek laat schilderen sandra want dat klinkt wel heel leuk

Groetjes,

Michèle

Ik mocht vanmorgen uitslapen, Danny ging met de kids naar beneden. Een half uurtje later kwamen ze weer boven! Joey had een tulp in zijn handje en kuste mij wakker Papa droeg de kei die ze samen hadden beschilderd, voor een kei van een mama staat er op! Heel lief (ook al heeft papa een maand geleden precies zo’n kei voor zijn verjaardag gehad, haha! is 'ie nou wel of toch niet creatief) Het was nog maar 8 uur, dus ik mocht verder uitslapen! Heerlijk, alleen lukte het niet meer Half 9 ben ik er ook maar uit gegaan en kwam ik in de ravage terrecht die papa veroorzaakt had, of eigenlijk Joey terwijl papa op de X-box zat! Op moederdag hoeft mama toch niks te doen??? Hahaha!
Vanmiddag naar mijn ouders geweest, Danny;s moeder had afgebeld wegens keelontsteking…

Lilypie First Birthday tickers

Hier mocht ik ook even uitslapen, en toen kwamen papa en Seth met een lekker ontbijtje.
Seth had een mooi schilderij voor me gemaakt samen met papa. En ook nog een chocoaldehart van de chocolaterie gekocht (hhmmmm!!)

Verder zijn we bij mijn moeder geweest en bij mijn oma.
Liefs, Anne

quote:
Half 9 ben ik er ook maar uit gegaan en kwam ik in de ravage terrecht die papa veroorzaakt had, of eigenlijk Joey terwijl papa op de X-box zat! Op moederdag hoeft mama toch niks te doen???????????? Hahaha!

Oeh ik denk dat er bij ons dan herrie in de tent was geweest

Groetjes,

Michèle

hier ook niks
had toen de vakantie begon de knutselwerkjes die ze op school hadden gemaakt van de kids al gehad want ze konden niet wachten.

een zelf gemaakt armbandje en een versierde boodschappenlijstje

en tegen papa had ik gezegd je hoeft niks te kopen een ontbijtje is al genoeg,
dat eerste heeft hij wel gehoord maar het tweede waarschijnlijk al niet meer hahaha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Aaaahh wel sneu hoor voor diegene die niks gekregen heeft…

Ik liep al maaaanden te zeuren (sinds ik zwanger ben haha) dat ik graag naar de MC Donalds wou haha… Gingen we gister even een stukje rijden… en jaaa hoor naar de MC…Hmmmmm lekkerrrrrrr…dat was ook wel een verrassing… Noah was niet zo heelll erg lief meer daarna, die had graag wat langer gebleven… maar ja…savonds heerlijk met zn 2en op de bank, voetjes op tafel…

Ik heb zelfs het huishouden niet hoeven te doen gister :smiley: En koken ook niet…

Maar ja nu moeten we weer aan de slag hè… heb boven alles al gedaan… Moet alleen nog even stofzuigen en dat doe ik als Noah wakker is… Ohh jaa moet ook nog boodschappen doen…iellll