Hopelijk met veel leuke, mooie, zelfgemaakte kadootjes.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Hopelijk met veel leuke, mooie, zelfgemaakte kadootjes.
Jaaaaaaaaa, allemaal een fijne moederdag!
Jij ook Jolanda!
Steef heeft EINDELIJK zijn kadootje mogen geven (nadat het bijna 2 weken op de kast gelegen heeft )
Een heel leuk geurzakje, gemaakt van stof waar Stephan dan mooi op gekleurd heeft met stift
En trots dat ie is!!!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?
Ook allemaal een fijne moederdag!
Enne Bieb: gelukkig maar, het kado is gegeven! leuk zeg! Stephan kan weer met een gerust hart gaan slapen, tot de volgende moederdag, of verjaardag oid natuurlijk
Mo
Ja, en die verjaardag is volgende week al (is zijn pappa jarig)
Dus hij blijft nog wel ff in spanning
hier ook leuke kadootjes zelf gemaakt
kaitlyn had vaasje met ecoline geverfd met mooi katje tak erin
en dylan had bloempotje geverfd heel mooi
armanda dylan zit in groep 4 en ze doen het hier nog steeds maken,volgens mij tot groep 8 maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
verder wens ik jullie oook allemaal een fijne moederdag
Jaaaaaaaaaaaaaa ook ikke heb mijn eerste moederdagcadeautje gehad (vorig jaar zat ze nog net niet op het kdv) Mamma is zooooooooooooo trots. Heb een mooie zon gehad waarin ze getekend heeft met een versje en een foto van haar erin. ZOOOOOOOOOO lieff hihihihi
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Het hangt van de school af of ze aan moederdag doen.
Bij Darren op school doen ze het wel.
Bij Cheyenne op school niet.
Erg lullig vind ik dat zelf, omdat de ene dan wel een leuk kadootje gemaakt heeft en de andere niet.
Nu zijn ze wel groot genoeg om dan zelf (thuis ofzo) iets te knutselen, maar toen ze 6, 7 waren was dat toch wel anders.
Ja, ik ben ook verwend! Gioia heeft een bloempotje beschilderd (wat zou ik graag stiekum hebben gekeken toen ze dat deed!!!, en of ze de kwast niet op wilde eten etc etc )
en ze heeft er bloempjes in gezaaid, en er stond heel spannend op: geef mij water, en dan zal ik straks buiten bloeien.
Dat kwam ze geven met een t shirt aan met daarop: I love my mama.
En ik mocht het houden! ze hoefde het niet eens terug! dus heb het echt gekregen
Wat leuk zeg, zo’n kleine frutsel, die al kan knutselen!
Mo
Ik kreeg van Lisa en Cas een hartje van klei met hun voet afdrukje en ik kreeg een mooie gouden ketting van mijn kindjes.
Gewijzigd door - ~jolanda~ op 09 May 2005 13:49:44
Whaaaaaaaaaaaa, wat een mooie ketting!!!
Zo hey, je bent wel verwend, hihi.
Leuk hoor!
Die draag je vast met trots!
Dat doe ik zeker weten!