Fijne kruidvat grrrr

bestal ik me kerst kaarten 11x17,koop alvast envoloppen voor die maat…schrijf ze al vast voor moet er 50 versturen dus ja kan dan maar vast gebeurd zijn.

haal hans ze op gister avond,wil ik ze erin doen past het niet grrrrrr

ik meten hebben ze 12x17 gedaan

dus kan weer nieuwe envoloppe kopen en schrijven

maar denk dat ik kruidvat ook aanspreek hierop

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoi.

Ik heb de kerstkaarten dit jaar ook bij kruitvat laten maken, maar ik heb ze opgehaald en kreeg de evenloppen er gratis bij.
Mocht je ze er al op aanspreken de kruidvat in Sneek leverde er gratis evenloppen bij.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Hoi Bianca,

Ik zou gewoon eisen dat ze ze gratis opnieuw leveren op 11x17. Dus geen nieuwe enveloppen schrijven, want ze moeten leveren wat ze aanbieden. Ik vraag me überhaupt af of er enveloppen zijn die 12 hoog zijn. Volgens mij zit je dan meteen richting A5-formaat en dan val je buiten de tarieven van de kerstpostzegels.

Kijk, dat het eens een millimetertje af kan wijken, logisch, maar 1 hele centimeter is toch wel erg veel.

Ben heel benieuwd hoe dit afloopt.

Kan me in elk geval je boosheid voorstellen!

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)

Gewijzigd door - Sje op 09 Dec 2005 13:37:27

marianne

ik heb de kaart laten maken en dan laat ik ze als foto afdrukken

maar hier geen envoloppe erbij gehad grrrr baal gewoon echt

en moet wachten tot hans eris want zit met 2 zieke kids

Bianca,Dylan & Kaitlyn

nou lekker zeg .goed geregeld .kan je ze niet bellen hier over .je besteld kaarten 50 nog wel .vindt ik ook dat ze de envelopen der bij moeten leveren .

groetjes marielle mama van
10-10-01

nou heb gebeld,en weer opnieuw gemeten maar het is 11.5x17

dus nog .5 te veel

dit is dus de maat die ze afdrukken,zeg op de site staat echt 11x17 ja zegt ze maar we drukken dus 11.5x 17 zeg nou mooi zit ik met 50 envoloppe die ik weg kan doen

zegt ze dood leuk kan je niet stukje afknippen zeg nee wil van jullie passende envoloppe

nou dat gaat dus niet nou zeg mooi zijn jullie een klant kwijt nu

oke zegt ze en wens je fijne dag en hangt op

zal je ze niet door die hoorn heen halen grrrrrrrr

ga zo ff naar het filiaal hier om navraag te doen vind dit niet normaal,…

dus ik dacht nou kijk ff bij hema wat daar kost en bestel anders wel ff op nieuw
en daar staat dus duidelijk de maat 11.4x17 en niet 11x17 kijk dan weet je het als je denk ik heb toch 11x17 besteld maar daar vertillen ze gewoon een cijfertje extra bij te zetten

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ohhhh wat een ellende, hoad je foto’s met zo’n wit stukje met tekste erlangs of gewoon een foto met tekst erop?

Groetjes Nathalie & Co

Zo he…dat vind ik echt associaal! je zou haar inderdaad door die telefoon heen scheuren, maar ja dan durven ze wel als je belt, als je voor ze staat zijn ze vaak toch even een beetje vriendelijker.

Ik hoop dat het allemaal een beetje goed afloopt voor de feestdagen want zo beginnen ze niet lekker.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

pff ook onvriendelijk seg!! amai!! kan me voorstellen dat je ze ff uit de telefoon wou halen!!!

liefs jessica, &