Dames, het is hier bijna 12 uur en vandaag werken wij maar 1/2 dag, dus ik wil jullie bij deze een fijne kerst wensen, met familie en vrienden (en misschien de kerk) en met al de leuke, mooi en fijne dingen die jullie gaan doen! Ik hoop bij deze ook dat we toch even 5 minuten opzij zetten en denken aan alle mensen die het iets minder hebben dan wij, waar ook ter wereld en hoe we de aarde een beetje beter kunnen achterlaten voor onze kinderen en kleinkinderen. Lieve groet en knuffel!
Fijne kerst allemaal
dankjewel! jij ook een hele fijne kerst meid! maak er geweldige dagenn van!
ik sta altijd wel stil bij mensen die het minder hebben, vooral als ik zwenk in zelfmedelijden omdat ik me rot voel denkm ik wel is: er zijn kinderen die met de kerst in het koude buitenleven zitten zonder papa en mama, ik moet niet zeuren dat ik me minder voel op deze dagen (nu voel ik me prima hoor)
Ook wij wensen jullie hele fijne feestdagen, en ook heel het Ikkeben.
2e kerstdag gaan wij savonds (18.00uur) naar de begraafplaats hier in de buurt… daar brand op (bijna) elk graf een kaarsje, en is er een koortje wat zingt.
Dan kunnen we de overledenen nog even herdenken…
Liefs, Melanie
Bedankt!
Wij wensen jullie en andere ikkbenners ook hele fijne feestdagen toe.
Groetjes,
Sandra
Jij ook fijne kerstdagen en ook voor alle andere ikkebenners. Hoe word kerst daar gevierd eigenlijk?
Ik zou eigenlijk naar de kerstzangdienst gaan vanavond maar ben helaas ziek. heb voorhoofdholteontsteking en het gaat alweer een beetje beter maar leek me toch beter om thuis te blijven.Zeker omdat ik morgen wel heel graag naar de kerk wil gaan. Morgenavond mag Rens voor het eerst mee naar het kinderkerstfeest van de zondagsschool. Ben benieuwd hoe dat gaat.
groetjes Ramona
Ook wij wensen jullie een onwijs heerlijke kerst !
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
@ Ramona, hier vieren we gewoon kerst met boom (nou ja conifeer dan, hihih) en lekker eten en de kerk, maar helaas geen sneeuw! Maar we kijken wel een leuke kerst film!