Fijn om samen weer eens iets te doen

Hoi meiden
Gister weer eens met zijn tweeën eens lekker zonder Nina(wat lang geleden was)eens over de kermis in Geleen gelopen. Het was weer eens heerlijk om weer eens iets met zijn tweeën te ondernemen (net als vroeger) We hebben het echt leuk gehad. Wat voelde ik me weer jong! haha samen in 3 verschillende attracties geweest. Toen we met Nina 2 dagen eerder daar waren stonden we alleen bij draaimolens te kijken en te zwaaien en konden we alleen mee op de draaimolen. haha. Dat was ook wel leuk maar met zijn tweeën ertussen uit is ook heel leuk. We hebben nu besloten dat we dat eens vaker gaan doen. Kom ik mijn oude buurvrouw tegen op de kermis die zegt tegen me: He wat leuk ben je weer zwanger? Ik: uh nee wat je ziet is denk ik nog het ontzwangeren! Ik dacht jee dat wordt nu echt tijd voor buikspieroefeningen. Ik was al lang blij dat ik weer in maat 38 paste sinds deze week. Krijg ik nu deze opmerking…Grrrr
Groetjes Chantal

chantal

heerlijk he even met zijn tweetjes weg.
Wij plannen dit ook regelmatig. Lekker eens samen uit eten of iets anders leuk doen, maar even zonder de kleine.
Wij genieten daar ook zo van heerlijk gewoon maar ben ook weer blij als ik naar haar toe mag.

Fijn dat jullie genoten hebben.

groetjes Gytha

Hoi,

Wij proberen een keer in de zes weken er even tussenuit te gaan als is het maar even een chineesje pikken. We hebben ook echt een aparte oppas voor gezocht en gevonden buiten mijn schoonouders. Als we thuis komen spreken we meestal gelijk af wanneer de volgende keer zal zijn.
Al moet ik zeggen dat we binnenkort dringend weer eens moeten gaan door allerlei omstandigheden en werk van mijn man al meer dan 2 maanden niet uit geweest metcz’n tweeen. Ik vind het ook altijd erg ontspannend en je overziet vaak ook weer dingen wat makkelijker een dag of twee.

groetjes

lon106

hoi,

wij zijn al vanaf dat de kidser zijn nog niet een keer weggeweest de kids zijn nu bijna 5 en 7 jaar oud .

binnen kort gaat kevin ook een keertje een dagh naar opa en oma dan gaan wij ok wat leuke dingen doen

Maatje 38!!! Ik wou dat ik dat had!!

Wij gaan af en toe samen een tijdje vliegeren. Dan ligt Anna meestal te slapen en hebben de buren de babyfoon. We zijn dan met een anderhalf uur weer terug, maar het gaat erom dat je even met zijn tweeën iets doet. Aan het eind van het jaar gaan we misschien naar een cabaret voorstelling dus dat is een leuk vooruitzicht.

Leuk om te lezen dat jullie dat ook allemaal doen.Bij ons hangt het ervanaf of mijn schoonmoeder wilt oppassen dus we zijn afhankelijk van haar. Ik ken niet zoveel mensen waarbij ik nina durf/wil achter laten of die in mijn huis willen oppassen. Ik ben bang dat als ze dan wakker wordt dat ze helemaal in paniek raakt.Ze zouden wel willen dat ik haar breng maar ik zou het liefst willen dat ze in haar eigen kamer en bedje slaapt dan weet ik zeker dat ze op haar gemak is en zich veilig voelt. Ik zou het moeilijk vinden om haar bij andere mensen te laten slapen. Misschien heb ik er zelf meer moeite mee dan Nina.Vanaf hoe oud lieten jullie jullie kinderen bij anderen/opa en oma slapen? Ging dat goed?
Groetjes Chantal

chantal

Het scheelt voor Anna dat ze al gewend is aan het bedje bij mijn moeder. Zij zorgt een dag in de week voor Anna en dan slaapt ze bij mijn moeder overdag. Soms als we daar op visite zijn of daar hebben gegeten, leg ik haar daar altijd op de geone tijd op bed, als we dan naar huis gaan haal ik haar met slaapzak en al uit bed en zodra we thuis zijn (is nog een 10min rijden) leg ik haar gelijk weer in haar eigen bedje.

Als ik haar zou willen laten logeren, dan is dat bij mijn moeder en niet zo snel ergens anders. Dan heb ik denk ik hetzelfde gevoel als jij hebt! Ik zou haar niet zo snel bij iemand onderbrengen die ik niet vertrouw!!

Het zal wel spannend zijn als ze voor het eerst uit logeren gaat. Ongeacht de leeftijd.

wij hebben lieke van heel klein af aan al laten logeren en het voordeel hiervan is dat het haar niks uit maakt waar ze slaapt, als ze maar een bedje heeft.
Maar de eerste keer vondt ik het ook spannend hoor dat is heel normaal!
Was ook blij toen ik haar weer op kon halen.

As. zaterdag gaat ze bij mijn schoonzus logeren omdat wij een feest hebben, daar heeft ze pas 1 keer geslapen, maar het blijft toch spannend maar ik weer gewoon dat ze het harstikke goed doet. Dat is gewoon je moedergevoel.

groetjes Gytha