Fietsten

Hoi,

Ik weet dat er ergens een topic hier over bestaat maar ik kan hem niet vinden…

Wat voor stoeltje haden jullie toen ze op de fiest mochten? een voorstoeltje of een achter stoeltje?

En hadden jullie een speciale moeder fiest gekocht of op een gewonen dames fiets

hoi,

Ik heb een fietstoeltje voor. weet het merk zo niet, gekocht bij halfords.
Met windscherm, gaat prima.
Stoeltje zit op gewone dames fiets maar moet zeggen dat ik het krap vindt met op en af stappen. Ben wel voor een moederfiets aan het kijken lijkt me toch praktische.

Groetjes Gytha

zeker als ze nog zo klein zijn heb ik ze zelf liever voorop. dan kan je zien of je kind niet scheefzakt en eventueel ondersteunen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

als ze echt nog zo klein zijn moeten ze echt voorop ik had er een eentje van bobike als ze een jaar of 2 zijn kunnen ze wel achterop

ik had gewoon mijn eign fiets en heb een ander zadel er op laten zetten waar het zadel naar achteren zit

waarom onnodig gelkd uitgeven als dit een goede oplossing is

Gewijzigd door - lieke33 op 16 Apr 2008 15:52:13

Ik weet niet beter dan dat de achterstoeltjes nooit geschikt zijn voor die hele kleine moppen. Beginnen in voorstoeltje. Daar kunnen ze tot 15kg in en als ze groot genoeg zijn kunnen ze verhuizen naar een achterstoeltje.

Wij hebben allebei onze stoeltjes van BoBike. Prima merk.

Groetekes, Sje

Ik heb ook een stoeltje van Bobike, voorop en op een mama-fiets. Mijn oude fiets is zo’n barrel dat ik een nieuwe heb gekocht en gelijk een mama-fiets, een Sparta Amazone. Echt een geweldige fiets, als het mooi weer is fietsen we elke dag een lekker stukje!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi,

Ik heb vandaag voor het eerst met Jasmijn gefietst. Ze zit in een Bobike voorop, ik heb het zitje van mijn buurvrouw gekregen. Wel met windscherm hoor, voor de kou. Ik voelde me apetrots met mijn kleine meid voorop!
Groetjes, Martine

Hoi ik ben vandaag ook voor het eerst gaan fietsten en hij vond het geweldig. Zit nu op een normale fiets en dat is idd krap maar voorlopig te doen