Als ze zeggen dat er niets mee gebeurd is! En laten vallen uit je handen is toch niet zo erg, kan jezelf ook overkomen. En in de winkel kan die ook al gevallen zijn, zonder dat je het weet.
Fietsstoeltje
Deze buren wonen pas een paar jaar naast mijn ouders, dus ik ken ze niet zo goed. Meer van af en toe een praatje als ik ze toevallig zie als ik bij mijn ouders ben. Ook mijn ouders komen er niet over de vloer, maar spreken ze buiten wel. Het zijn hele vriendelijke mensen die erg netjes en betrouwbaar overkomen.
Ga het denk ik wel gewoon gebruiken, tenslotte geven ze aan dat er niets mee gebeurd is en het stoeltje ziet er ook nog netjes uit.
Groetjes,
Sandra
Wij hebben ook een fietsstoeltje van bobike, gekregen van een collega. Ik vertrouw haar volkomen als ze zegt dat er nooit iets mee gebeurd is, dus we gaan ze lekker gebruiken.
Groetjes!
Gelijk heb je Mriek, ik ga het stoeltje ook gewoon gebruiken.
Alleen nu nog niet, want het moet eerst met zitten nog wat beter gaan
Groetjes,
Sandra
hoi
hen ook het stoeltje voor voorop van Bobike. Ik heb een mama fiets ven Montego maar vind dee helemaal niet zwaar fietsen, juist heerlijk. Stoeltje van Bobike is volgens mij prima, ze zit er heerlijk in! wij hebben eral veel plezier van.
groetjes Gidget
Haha Mriek, mag idd wel beetje opschieten.
Weet wel dat we niet ongeduldig mogen zijn, maar kijk er zo naar uit een stukje te gaan fietsen met hem. Maar goed het gaat de goede kant op, dus we zullen nog even geduld moeten hebben.
Groetjes,
Sandra
Ik heb ook bobike gehad het voor zitje,zelf gekocht het achterzitje nieuw gekregen van mijnman zijn baas toen kevin gboren was
tweedehands zou ik ook mee ppassen
quote:
Haha Mriek, mag idd wel beetje opschieten.Weet wel dat we niet ongeduldig mogen zijn, maar kijk er zo naar uit een stukje te gaan fietsen met hem. Maar goed het gaat de goede kant op, dus we zullen nog even geduld moeten hebben.
Groetjes,
Sandra<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/tWsHp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>
hier nog zo’n ongeduldig typ!! die van mijn vriedin ging al mee op de fiets toen hij 8,5 maand was … en hier … meneer zit nog maar amper … 2 seconden en hij laat zich vallen… mmm komt het ooit goed met zitten/lopen/kruipen!!!
Gaat zeker helemaal goedkomen mini-boy. We moeten alleen wat langer geduld hebben
Mijn vriendin fietste al met haar kleine toen hij 7 maanden was. Dus ja het verschilt gewoon heel erg. En we moeten maar zo denken als ze 1,5 jaar zijn kunnen ze allemaal hetzelfde
Groetjes,
Sandra
jullie kindjes lopen iets voor op deze boy… dus ik weet wat me te wachten staat… maar hoop toch stiekem wel dat deze mini-boy met 10 maanden op de fiets mag…
Nee hoor Jurian kan nog sneller zijn dan Tim. Tim kruipt pas sinds een week, maar ja hij is natuurlijk wel iets ouder.
Enne achterlopen doet Jurian niet hoor, het ene kindje is gewoon iets sneller dan het andere. Wie weet loopt Jurian weer eerder.
Zitten gaat hier in ieder geval echt de goede kant op, dus denk dat ik binnen een paar weken wel met hem kan fietsen.
Groetjes,
Sandra
Dat zou fijn zijn Sandra! Lekker nu het zomer wordt met Tim fietsen. Ik hoop het voor je.
Erik zit redelijk moet ik zeggen, maar durf nog niet zo stellig als jij te zijn en een uitspraak te doen over wanneer ik denk dat ik met hem kan fietsen.
Groetjes!
Dank je Mriek.
Een paar weken geleden had ik ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Hij is de afgelopen weken erg hard vooruit gegaan met zitten. Eerst hield hij het maar heel eventjes vol, maar dat ging steeds beter. Alleen de ene keer hield hij het een tijdje vol en de ander keer viel hij al heel snel om. Maar deze week is het echt goed gegaan. Hij houd het telkens heel goed vol om te blijven zitten. Dus durf nu wel te zeggen dat we binnen een paar weken wel een keer kunnen proberen een klein stukje te fietsen.
Hoop voor jullie ook dat het niet al te lang meer gaat duren. Zeker nu de lente eraan gaan komen. Tenminste hoop toch wel op meer warme dagen zoals vandaag.
Groetjes,
Sandra
Wilde even kwijt dat we vandaag voor het eerst zijn gaan fietsen met Tim. Hij vond het echt heel erg leuk. En papa en mama ook. Hij was constant aan het lachen, soms schaterlachen uit het niets. Maar ja ze zien natuurlijk ook zoveel. Omdat het de 1e keer was wilde we niet al te lang gaan. Zijn ongeveer 25 minuten weggeweest. Dat was lang genoeg, want toen we thuiskwamen zag je toch wel dat hij een beetje moe was.
Groetjes,
Sandra
Wat leuk! Ik hoor vaker dat ze de eerste keer echt heel hard kunnen gaan schaterlachen. Dat gaan jullie dus vast vaker doen, of niet?
Erik kan ook goed zitten tegenwoordig. Volgende maand gaan we beide nieuwe fietsen kopen en we krijgen van m’n schoonmoeder een nieuw fietsstoeltje (had een tweedehandse via een collega). Dus dan gaan wij ook fietsen.
Leukleukleuk!
Groetjes!
Ja dat gaan we zeker vaker doen.
Wat super dat het zitten met Erik ook zo goed gaat. Erik zal het vast ook hardstikke leuk vinden. Laat het even weten als jullie gefietst hebben.
Groetjes,
Sandra
Ik heb nog nooit een foto geplaatst, maar ik ga met behulp van de zoekfuncties is kijken of het me lukt.
Als het me lukt plaats ik zo snel mogelijk een foto.
Groetjes,
Sandra
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/tWsHp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - Sandra1980 op 27 Apr 2009 15:38:30