Fietsen

Vorige week had ik het met Michele van Morgan er over dat wij er ook over dachten om voor Bo zijn verjaardag een fiets te kopen. Bo kan namelijk sinds dit weekend fietsen (wel op de driewieler, en op school kon hij het al wel eerder, maar this iet hij dat nog niet zien).
Ik had het er met mijn man over, maar die gaf aan of het niet beter was om dit n te doen, want Bo is eind novemeer jarig, met een beetje pech ligt er dan al snel sneew, en heb je een winter zoals afgelopen jaar, wordt fietsen ook niet wat de eerste maanden na zijn verjaardag, en dat is best sneu.
Kortom, mijn man vond het een beter plan om nu een fietsje te kopen, maar dan een wteede handse, niet een dure,
Zo gezegd, zo gedaan, naar de fietswinkel geweest een er stond nog 1 kinderfietsje van 12 inch, blauw met groen, zijwieltjes en 12 inch, echt een hele leuke. ds die gedaan, en konden hem gisteren ophalen.
Gisteren al wel een tijdje gefietst, maar niet ver ofzo, maar vanmorgen na het gesprek op het kdv naar mijn ouders gegeaan, en die wonen in een klein dorp, en hebben een hond waar ze veel mee lopen> Helemaal buiten af, en vandaag ging ik met bo en zijn fietsje mee wandelen. In totaal hebben we zeker wel ruim 4 km!!! gelopen en bo gefietst, en ik was zo verbaasd en trots, dat mijn ventje , die sinds dit weekend pas laat zien dat hij kan fietsen, gisteren pas een ëchte" fiets heeft gekregen, al meteen zo ver kan fietsen!! En leuk dat hij het vind!!!

Geen vragen dus, maar alleen even mijn trotsheid delen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Heeft ie hem toch eerder dan Morgan… maar eh hij heeft toch wel zijwieltjes nog he of is ie al zo goed dat ie het zonder kan??

Groetjes,

Michèle

hahahahaha, ja hij heeft zeker nog zijwieltjes!!
Idd toch nog eerder, persoonlijk had ikd at niet verwacht hoor, want als ale niks had gezegd, hadden we gewoon gewacht tot zijn verjaardag, maar ja, alex had ook wel een punt in principe, en Bo is er helemaal mee in zijn sas!!
En ook goed voor mij trouwens, ik moet er echt achter aan rennen, zo hard dat hij gaat, ds moeders krijgt nu gelijk ook even flink wat beweging!!

liefs woezel

Ha hah a ja het is zeker goed voor de bandjes… Die van Morgan komt vrijdag binnen hier en ze krijgt hem met haar verjaardag natuurlijk

Groetjes,

Michèle

Fabienne wordt volgende maand 3 jaar en heeft haar fietsje nu ook al sinds een maand of 2. Ze was er echt aan toe, pastte haast niet meer in de driewieler.
Niet zo vlot als Bo met fietsen maar leuk dat ze haar fiets vind!
Ze is in alles wat voorzichtiger dus over een paar maanden fietsen wij ook minstens 4 km @woezel

Leuk dat jullie een fiets gekocht hebben en dat hij zo’n stuk gefietst heeft. Wij hebben Tim zij fiets geloof ik in april gekocht. Hij vind het superleuk en fietst er ook hele afstanden mee. Hihi hij was net zo’ n boef als Bo. Wij dachten ook dat hij niet kon fietsen, maar bleek het op de crèche al een tijdje te doen. Tja waarom thuis doen als je nog lekker geduwd kan worden op je duwfietsje. Maar goed de fiets is een echte hit hier. Haha ook ik moet regelmatig wat rennen met kinderwagen om hem bij te houden.

Veel fietsplezier!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

@sandra, Tim ook al zo’n boef? Je hebt helemaal gelijk, waarom zelf doen, als je lekker wordt geduwd? Of als hij op zijn trekker zat, werd hij door papa aan een touw voortgetrokken, want hij kon immers niet trappen!! hahahahahah, heeft hij ons mooi voor de gek gehouden!!
Maar hier is de fiets echt een mega succes, en ik ben bang dat ik vanaf nu hele dagen achter hem aan kan gaan rennen hahahahahahahha, ach ja, het is goed voor mijn algehele lichamelijke conditie zullen we maar zeggen!! hahahahhahahaha

liefs woezel

Ja, erg he Woezel. Wij maar denken dat hij echt niet kon fietsen, totdat ik hem op kwam halen bij de creche en hij op zo’n grote driewieler het hele plein overfietste. En echt in behoorlijk tempo. Toen ik dat dus zei tegen zijn juf zei ze dat hij dat al een tijdje kon. Dus idd zijn het soms boefjes!!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Hey woezel.

wat knap van Bo zeg dat hij kan fietsen!
Tja leuk is dat he, met die korte beentjes en maar trappen.

Hier de oudste fietste pas met 3.5 ofzo met zijwieltjes heeft erg lang geduurd
voor hij wist hoe hij moest trappen.
EN met bijna 5 fietste hij pas zonder zijwieltjes, vrij laat dus

De jongste (nu 3 j/10mnd) fietste ook al rond zijn 3e verjaardag ofzo , eerst met zijwieltjes en met 3 jaar en 5 maand ofzo zonder zijwieltjes vrij vlot dus!
Hij fietst soms zo naar de psz zonder wieltjes en iedereen kijkt hem dan aan van zo he!
Echt iets om trots op te zijn

Hij doet ook vaak papa of mama na steekt ie bijvoorbeeld zijn hand ook uit (dus 1 hand aan het stuur) en dan zeg ik steeds handen aan het stuur anders val je
Hij weet nu ook hoe die moet slippen. Echt een banjer joh.Komt ie aanracen
heel snel zegt ie : papa mama kijk mij eens en gaat ie slippen met zijn achterband.
(ben bang dat ie heel snel kaal wordt haha)
M heeft altijd een loopfiets gehad, daardoor houdt hij veel beter evenwicht vast
Ws kan die daarom eerder zonder zijwieltjes fietsen.

Geniet van Bo

gr. mama van 2 kids