Vorige week had ik het met Michele van Morgan er over dat wij er ook over dachten om voor Bo zijn verjaardag een fiets te kopen. Bo kan namelijk sinds dit weekend fietsen (wel op de driewieler, en op school kon hij het al wel eerder, maar this iet hij dat nog niet zien).
Ik had het er met mijn man over, maar die gaf aan of het niet beter was om dit n te doen, want Bo is eind novemeer jarig, met een beetje pech ligt er dan al snel sneew, en heb je een winter zoals afgelopen jaar, wordt fietsen ook niet wat de eerste maanden na zijn verjaardag, en dat is best sneu.
Kortom, mijn man vond het een beter plan om nu een fietsje te kopen, maar dan een wteede handse, niet een dure,
Zo gezegd, zo gedaan, naar de fietswinkel geweest een er stond nog 1 kinderfietsje van 12 inch, blauw met groen, zijwieltjes en 12 inch, echt een hele leuke. ds die gedaan, en konden hem gisteren ophalen.
Gisteren al wel een tijdje gefietst, maar niet ver ofzo, maar vanmorgen na het gesprek op het kdv naar mijn ouders gegeaan, en die wonen in een klein dorp, en hebben een hond waar ze veel mee lopen> Helemaal buiten af, en vandaag ging ik met bo en zijn fietsje mee wandelen. In totaal hebben we zeker wel ruim 4 km!!! gelopen en bo gefietst, en ik was zo verbaasd en trots, dat mijn ventje , die sinds dit weekend pas laat zien dat hij kan fietsen, gisteren pas een ëchte" fiets heeft gekregen, al meteen zo ver kan fietsen!! En leuk dat hij het vind!!!
Geen vragen dus, maar alleen even mijn trotsheid delen!!
liefs woezel