Fietsen met kind, 4 maand

in nijverdal is een moeder gaan fietsen met een kind van 4 maanden oud…
na een poosje dacht ze dat het kind in slaap was gevallen…
toen ze thuis kwam bleek dat het kind haar nek had gebroken…

vreselijk toch??
ik had er kippevel van toen ik dat hoorde…
ik kan ook eigenlijk niet goed snappen waarom die vrouw is gaan fietsen met zo’n jong kind…
op die leeftijd is dat nekje nog niet sterk genoeg om al die bobbels en hobbels op te vangen…
brrrrrrr…wat zal die vrouw zich schuldig voelen…

groetjes!

karin

Hoe suf kun je zijn, vraag je je dan af. Verschrikkelijk zeg.

Groetekes, Sje

Afschuwelijk! Dood? Je snapt toch zelf eigenlijk ook wel dat 4 maanden te jong is, maar ja…voor die moeder is het slecht afgelopen.Tragisch nieuws!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ sje…dat vroeg ik me dus ook al af…

@ rainbow…afschuwelijk is het inderdaad…het kindje is overleden…arme drommel…
het kippevel komt zo weer omhoog als ik er aan denk…

groetjes!!

karin

ook hier kippenvel! Mag er niet aan denken. Ik ga pas fietsen volgend jaar in de zomer beslis ik nu maar effe.

Lilypie Derde Ticker

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@ sophie.hahaha dat was nu ook weer niet mijn bedoeling meid!
ik hoorde dat nieuws vandaag en ik las het topic over fietsen en toen dacht ik er weer aan…vandaar…

groetjes!

karin

Dat speelt zich nog best vaak af zo’n verhaal. Ik ken het persoonlijk ook… was hier in de omgeving. Snap het ook echt niet… maar wat voel je jezelf dan schuldig. Deze moeder dacht dat het kind sliep dus dacht fiets nog ff stukje verder … en dan thuis … oh verschrikkelijk/nachtmerrie. Ook het idee dat je met je kindje dat overleden is zo gefietst heb. Ja dit vergeef je jezelf nooit… en hoe vertel je dat tegen de papa?!

4 maanden is toch ook wel heel erg jong!! Jurian is 1 jaar… en zit sinds week op de fiets…! Vond het lang duren en wilde zó graag fietsen. Maar met dit verhaal in mijn achterhoofd durfde ik het echt niet!!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

weet wel dat dat je bedoeling niet was, maar ben er toch niet gerust in. En ze is nog maar vijf maand, dus tegen dat ze op de fiets kan, is het mooie weer toch gedaan! (Heb trouwens nog geen fiets )

Lilypie Derde Ticker

Als je wilt gaan fietsen met je kindje is het niet alleen belangrijk om een kindje te hebben, het is inderdaad ook heel belangrijk om een fiets te hebben, Sophie!

Groetekes, Sje

Oh dit zijn nou de dingen waarbij ik meteen ga zitten snotteren op het moment. DAn ben ik blij dat mijn kleine meid echt alleen maar in slaap gevallen was de laatste keer.

Groetjes,

Michèle

Wat verschrikkelijk!! Echt kippevel krijg ik hier van.
Deze moeder zal dit zichzelf nooit vergeven volgens mij.

ieh wat akelig zeg! Het zal je maar overkomen… Maar een beetje gezond verstand weet wel dat 4 maanden veel te jong is, al kan zo’n kindje dan (uitzonderlijk neem ik aan) zelfstandig zitten. Wat zal die moeder zich verschrikkelijk voelen, en de vader… pffff!
Ik zie soms ook mensen fietsen met een maxicosi achter op de fiets. daar zit welliswaar een veringsysteem onder, maar toch lijkt me dat ook niet goed… Naar mijn idee horen baby’s onder een half jaar lekker in een kinderwagen of buggy!

Lilypie

Lilypie

Hier heb ik echt geen woorden voor, kippenvel gewoon.

Hoe bedenk je het om met een kind van 4 maanden te gaan fietsen, sorry maar dan snap ik niet waar je hersens zitten. Wat zal die vrouw zich idd schuldig voelen. Pff je moet er niet aan denken dat jouw kindje door je eigen schuld niet meer leeft. Brrr echt niet te veel bij nadenken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

jeetje zeg!!
het zou echt niet in me op komen om over twee weken met eliza te gaan fietsen… en dan onderweg nog denken dat de baby sliep terwijl het al dood was!! verschrikkelijk… hoe vertel je dat inderdaad aan de rest… maar die moeder zal zich vast ook niet goed hierbij voelen…

XXX-

Ook Seth was van de week (gelukkig) in slaap gevallen…
Jeejtje zeg, wat een verhaal…
Als ik dit eerder had gelezen, was ik misschien ook niet zo vroeg met Seth gaan fietsen… (6 maanden)

Ik snap ook echt niet hoe je het in je hoofd haalt:S

Liefs, Anne

Lilypie

quote:
Ook Seth was van de week (gelukkig) in slaap gevallen.. Jeejtje zeg, wat een verhaal... Als ik dit eerder had gelezen, was ik misschien ook niet zo vroeg met Seth gaan fietsen... (6 maanden)

Ik snap ook echt niet hoe je het in je hoofd haalt:S

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/pnc4p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

Dan toch even een confronterende vraag:
Waarom ging jij met Seth fietsen toen hij 6 maanden was?

M.

Ik wil nergens een waardeoordeel over vellen maar 6 maanden is echt veel te vroeg om te gaan fietsen met een baby, of het moet in de maxicosi in een bakfiets/kar zijn.
De rug en nek is dan echt nog niet sterk genoeg en ik vraag me af of je kindje dan al echt zelfstandig kan zitten?

Groetjes van Christa

Ik denk dat ik in een vorig bericht van anne had gelezen dat seth al zelfstandig kon zitten en z’n nek en rug heel sterk waren en ze dus op het cb al op 5,5 maand hadden gezegd dat hij op de fiets kon ( was het niet zo Anne?), maar dat ze dit zelf vroeg vond en toch nog een paar weken gewacht heeft.

Wat verschrikkelijk. Brr.

Zag vanavond op het nieuws dat er in één of ander exotisch land een gewoonte bestaat dat ze kinderen van een 15 meter hoge moskee gooien om ze vervolgens in een laken op te vangen. Dat zou geluk en gezondheid brengen. Je maag draait om, kleine baby’s die naar beneden worden gegooid en brullend daarna uit dat laken gepakt worden. Ook al enorm erg.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ mriek…ben blij dat ze dat hioer niet doen want ik ging meteen verhuizen!
dan maar geen gezondheid en geluk…
als ik mijn 2 mannetjes maar heb…o ja en onze hond niet te vergeten!

groetjes!!

karin