Fiets stoeltje

Nog een vraagje…

Ik ben van plan volgende maand een fietsstoeltje te kopen. Ik heb alleen geen idee wat voor fietsstoeltje goed is.
Natuurlijk kan ik dit ook vragen in de winkel maar was erg benieuwd wat voor fietsstoeltje jullie hebben en wat dit ongeveer kost.

Liefs, Kim

Kim

Wij hebben ons stoeltje gekregen als kraamkado, eht is een emg stoeltje en hij bevalt prima, het is met een 3 punsgordel, en demi heeft het prima naar d’r zin op de fiets.
Ik zou met je fiets naar de winkel gaan en zelf kijken welk stoeltje voor jou het prettigst is!

Succes!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoe oud is Demi nathalie?

Kim

Demi is 11 maanden.

Groetjes Nathalie

En vanaf wanneer gaat ze mee op de fiets?

Kim

Dat verschilt per kind, vanaf dat ze goed kan zitten gaat ze mee, en dan bedoel ik dat je kindje echt zelfstandig zonder hulp moet kunnen zitten, anders is het slecht voor het ruggetje.

Groetjes Nathalie

Skye kan al behoorlijk zitten dus denk wel dat dat moet lukken…bedankt voor je reacties! Hoop natuurlijk op meerdere reacties.
Liefs, Kim

Kim

Hallo Kim.
Ik heb een bobike. Is tweedehands gekocht, een stoeltje voor voorop en een voor achterop, samen 100 gulden. Dat was wel een goede deal geloof ik. Weet niet wat ze nieuw kosten. Een windschermpje is ook wel aan te raden, voor de wind maar ook voor de beestjes. Ook Lucas heeft het reuze naar zijn zin op de fiets.

Veel plezier,
Miriam

Hoi Mirjam,

Bedankt voor je reactie! Ik heb inderdaad al meer gehoord over de bobike en schijnt inderdaad een lekker fietsstoeltje te zijn.
Windscherm is wel een goed idee ook!

Liefs, Kim

Kim

Hoi Kim,

Voorop hebben wij een Bobike stoeltje en achter op hebben wij een EMG stoeltje. EMG was iets goedkoper meende ik, maar weet dat niet zeker. Met EMG voorop kun je wel zo´n stuurtje er bij zetten en das handig met in slaap vallen op de fiets, want daar past ook weer zo´n super handig speciaal daarvoor gemaakt, kussentje bij. En dat hebbne we dus helaas niet met Bobike. Het was zo rond de 100 gulden dacht ik gekocht in dertijd (zal nu zo 50 euro zijn denk ik??).

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

wij hebben een gmg,en die bevalt me prima,ook door dat er een 3 punt gordel op zit maar ook voor de armleuning.

als ze in slaap vallen heb je niet het idee wat ik bij een bobike wel heb dat ze eruit kubnnen vallen.

ze zitten bij de gmg rondom vast en dat vind ik wel een veilig idee.

groetjes bianca

Bedankt voor jullie reacties ben namelijk nog steeds aan het nadenken over het stoeltje dus tips komen altijd van pas

Liefs, Kim

Kim

heb gisteren toevallig een bobike voorstoeltje met scherm gekregen van mijn moeder en die is van winnie the pooh en het is erg triest maar met een disney figuurtje erop ben je 25 euro meer kwijt als voor het zelfde stoeltje met andere print( dit wist ik dus niet van te voren )

Kussies

Hoi naamgenoot,

Het is natuurlijk wel superleuk zon printje erop wel belachelijk veel duurder! maar wel leuk!

Kim

erg he alleen het naampje 25 euro meer grrrr…

ik heb ook een gmg bevalt ook erg goed… als ik met jordy een heel stuk ging fietsen dan nam ik een handdoek mee dan viel ie daar op in slaap…

succes met uitzoeken hihi

Tries

Ik ga vanmiddag maar is even kijken… laat nog even weten waar de keuze op is gevallen!
Heb vandaag ook een sollicitatie gesprek dus zal het stoeltje eerdaags hard nodig hebben om Skye te droppen bij mn mams (2 dagen)

Liefs, Kim

Kim

Hallo allemaal,

Mijn keuze is gevallen op een EMG stoeltje met windscherm en slaaprolletje en ja… met nijntje print, bij elkaar zon 100 euro.
Van de week ga ik m ophalen en voor het eerst met Skye fietsen, spannend hoor!
Bedankt he allemaal!

Liefs, Kim

Kim

gefeliciteerd en er is niets leuker als fietsen met je kind voorop! maar een tipje nog ga eerst droog oefenen!!het is een apart gevoel met zo’n stoeltje voor je buiken de bochten en op en afstappen echt effe oefenen

Ben ik het helemaal mee eens, met dat oefenen. Ook best belangrijk, zorg dat je met je voeten bij de grond kan, als je snel moet ingrijpen.

Veel plezier,
Mimpie

Wel een goed idee Kim! Ga ik ff doen.

Liefs, Kim

Kim