Ff zwangerenvraagje

Hallo!!

Alles best ok hier, heb goede uitslag van een bloedtest gekregen (zgn hbac1, dat geeft aan hoe je gemiddelde bloedsuiker lag de afgelopen 6 weken, moet onder de 7 zijn en de mijne was 5 )

Maar goed, mn vraag is: vanaf wanneer kregen jullie beduidend meer harde buiken en ook menstruatiepijn en voorweeen? Ik heb nu een week of 4 heel af ent oe een voorwee maar verleden week ineens 5 uur achter elkaar harde buiken en daarvan in 2 uur 6 voorweeen per uur pffff… En nu heb ik dus elke avond fiks harde buiken en ook veel menstruatiepijn. Ben niet bang dat mijn kind er zomaar uitvalt hoor hihi heb vrij zware bevallingen gehad hiervoor maar vraag me af of t iemand bekend voorkomt, bij Eva en Kasper heb ik dit nooit gehad , ja de laatste 2 weken ofzo hihi

Groetjes, Els

Hoi Els,

Ik heb zowat mijn hele zwangerschap enorm veel harde buiken gehad, erge buikpijn etc.
Maakte me er ongerust om, maar er was nooit iets "aan de hand"
Sterkte ermee!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hihihihi Ja ik vind t zo gek dat ik dit dus nooit heb gehad bij Eva en Kasper. Heb wel overigens al een aantal keer een flinke dot dik geel slijm verloren eet smakelijk he Moet volgende week pas naar de gyn, zal t navragen daar ook…

Groetjes, Els

Achteraf heb ik dit gehad vanaf een week of 30. hheb het niet herkend…muts die ik ben. Manon kwam met 35 weken, iets te vroeg dus.

Maar een vriendin van mij heeft weken voorweeën gehad en kind kwam te laat.

Ik zou het wel even aangegven op de controle maar dat zul je ook wel doen.

Tessie

Ja tis wel zo dat ik door die diabetes een hogere kans heb op vroeggeboorte, dus dat vind ik wel een gek idee maar goed, ook bij Kasper was mn suiker niet in orde en die zn vliezen braken met 38,5 week

Hihi niet herkend? Owww ik vind t echt irri die ongikrampen! hihihi

Groetjes, Els

Hoi Els,

Ik had ook erge last van harde buiken en ik was toen rond de 24 wkn zwanger. Ik moest het toen rustiger aan doen. Ik moet zeggen nu ik met verlof ben heb ik er geen last van gehad. Maar ik heb ook geen menstruatiekrampen. Af en toe een steek en soms last van mijn onderrug.

Maar ik moet dus veel rusten. 1 uur wat doen en dan 15 min. benen omhoog ( ook ivm spataderen).

Ik zou het idd aan de gynaecoloog navragen en misschien het wat rustiger aan doen.

Veel succes ermee.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

he bieb, wat deed je hier?? je bent op vaknatie!!! niet stiekem meegluren he!!

groetjes Kim, mama van

en

Ja die harde buiken had ik ook al eerder maar die krampen erbij is nieuw. Ik heb toch maar ff de gyn gebeld en moest gelijk komen, ctg gemaakt, cervix opgemeten, plasje ingeleverd. Ws een blaasontsteking, moet zo bellen voor de uitslag. Gelukkig zag alles er heel ok uit!!

Liefs, Els

Tja daar had ik nog niet aan gedacht aan een blaasontsteking. Had mijn zusje ook.

Pffff, gelukkig maar. Daar kan idd de krampen van komen. Ik had bij Daan ook blaasontsteking. Bij deze ben ik voorzichtiger en controleer ik regematig mijn plas ( krijg je als je de spullen zelf in huis hebt hihihihi).

Succes ermee Els.

Oh ja, heb je medicijnen gekregen???

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Heb indertijd ook voorweeen gehad door nierkolieken. Er is mij toen verteld dat je als je zwanger bent en ergens veel pijn door hebt je voortijdig kunt bevallen.
Heb toen enkele dagen ter observatie in ziekenhuis moeten blijven ter observatie.
DUS AAN ALLE ZWANGEREN ALS JE ERGENS VEEL PIJN DOOR HEBT DE OORZAAK LATEN BEHANDELEN ! zelfs als het niets met je zwangerschap te maken heeft

Groetjes Wendy, mama van Britt

Ik heb met Ruben 3 weken voor de bevalling last gehad van harde buiken en voorween.
op een nacht zo erg dat we de hele nacht beneden hebben gezeten(23:00 tm 5:00), ik dacht echt nu komt hij! maar helaas loos alarm.
en zinds die !rotnacht! had ik steeds harde buiken en de hele dag zeurende buikpijn.
de laatste week van de zwangerschap voelde ik me beter als ooit en had echt nergens last van tot ik wakker wert met een beetje buikpijn, en dacht ach voorween maar dat waren het dus niet toen was Ruben onderweg op de uitgerekende dag.
en heb het eigenlijk maar 2 uur bewust meegemaakt toen was hij er al, het ging bij mij dus erg snel.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

jee els niet erg lekker .ja ik had het ook van tanja de laatste 3 weken alleen harde buiken .en tanja kwam met 35 weken .en menstruatie pijn had ik op de dag dat ze geboren werd .dat was niet prettig sterkte er mee els .hoop dat je wat voor de blaas krijgt

groetjes marielle mama van
10-10-01

met dylan heb ik het nooit zo gehad je de laatste 3 weekjes

maar bij kaitlyn vanaf week 28 en ook krampen maar toen wilde madam al komen ik had toen al weeen

maar hoop voor jou niet laat die kleine maar ff warm zitten bij jou

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hallo!!!

Dank jullie allemaal! Mn blaas was ook in orde dus tis echt ws een groeispurt (of indalen??) geweest. Je zag op de echo wel t hoofdje tegen de baarmoedermond aan liggen dus misschien is dat t wel. Ik hou me voorlopig maar ff rustig

Groetjes, Els

Ha die Els, kon nu pas weer bij lezen
Fijn dat het verder goed gaat.
Bij mij zeiden ze dat ik misschien een gevoelige baarmoeder had en daardoor zoveel pijn (??!!)
Ach…ze moeten wat zeggen hè
Maar succes en ik hoop dat de kleine zich netjes blijft gedragen nog ff

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya