Ff zeuren

Mennnn ons Dylano is de laatste weken vervelend!!! Een echte peuterpuber bah bah en nog eens bah. Kan me niet herinneren dat Madelon ook zo is geweest of kon ik er toen beter tegen Echt alles is nee en nee en nog eens nee. Ik wil graag dat Dylano gaat praten maar dat woordje nee had hij niet zo vlug te hoeven kennen.

"s middags slapen wat is dat? Al weken dat hij maar 1 keer per week anderhalf uur 's middags slaapt. Heb hem tot nu toe nog wel elke middag in bed gelegd, maar doen we morgen is een dag niet( zucht duurt de dag nog langer) Waarom toch niet in bed, zul je denken want hij huilt niet hoor. Nou daar komt mijn kleine nudist weer om de hoek kijken. Hij kleed zicht de laatste dagen steeds helemaal uit, en ook zijn luier dus loop nu iedere dag alle beddegoed incl dekbed te wassen want hij is niet zindelijk :open_mouth:
Wordt er gek van

Zijn praten zit ook een deel dwarsigheid bij heb ik het idee, want hij zei me gister terwijl hij met zijn auto zat te spelen na ik zei au, hij ook, toen ik to, hij ook. Ik zeg zeg mama is na, dus ik auto en wat kreeg ik als antwoord, Raden jullie het al? Het antwoord was NEE klein varkentje

Avondeten word een paar happen van gegeten en dan is het bah, prima Dylano gaat je bord weg, vind hij best. Behalve toen we van de week pannekoeken aten toen heeft meneertje er 2 op. Toetje eet hij meestal ook niet op en het is al zo’n magere lat (paling mag niet van Mriek ).

Zo weer ff genoeg geklaagd, hoop dat er snel betere tijden aanbreken, want damm dit is vermoeiend. En ook dat hij gaat praten want dan kan hij is vertellen wat hij op school doet, want krijg nu overal een ja op als ik vraag of hij dit of dat gedaan heeft, zelfs als ik vraag ben je in de sloot gesprongen

Liefs Michelle

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lbym.lilypie.com/TikiPic.php/xAIw.jpg" width=“60” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lbym.lilypie.com/xAIwp1.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lb3m.lilypie.com/TikiPic.php/sd4D.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb3m.lilypie.com/sd4Dp1.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - miremady op 16 Jan 2011 00:30:30

Oh vermoeiend he. Ik hoor je nog zeggen Dylano Pueterpuberd (nog) niet. Maar ik lag je niet uit hoor alleen maar toe. Ik moet zeggen doordat mervin en ik soms tot bijna eng consequent zijn, ik ben zelfs erg streng genoemd, gaan wij redelijk makkelijk door de pp fases heen. Denk dat dit ook de truuk is. Mijn schoonzus (mijn kant) is heel soft en die wordt overlopen door der jongens (1 en 3 jaar) terwijl morgan een poging doet en het daar ook bij blijft. Maar leuk is het zeker niet enne het scheelt enorm als ze praten inderdaad al springt morgan soms nog steeds in de sloot op het kdv hoor

Groetjes,

Michèle

quote:
Toetje eet hij meestal ook niet op en het is al zo'n magere lat (paling mag niet van Mriek ).

Liefs Michelle

Gewijzigd door - miremady op 16 Jan 2011 00:30:30

Wat frustrerend zeg, ik kan me indenken dat je even flink baalt. Lastig dat je hem niet meer in bed kan liggen, omdat hij dan gewoon de boel onderplast. Shocking! En tja, het slechte eten en dwarse, tegendraadse gedrag is helaas herkenbaar. Erik is soms ronduit brutaal (dan spreekt 'ie ons tegen, ofzo).

Mijn moeder zegt ook altijd dat ik op die leeftijd niet zo was, maar als ik dan het dagboekje lees dat ze in die tijd over mij bijhield dan was ik wel degelijk net zo. Dus ik denk dat je dat ook snel weer vergeet (WIL vergeten, haha). Madelon had ook heus wel streken, dat kan niet anders.

Sterkte ermee. Fijn dat 'ie in ieder geval 3 dagdelen naar de PSZ gaat, hè?

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/7MuGp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Ik ben ook heel erg streng denk ik, papa wordst het nu gelukkig iets meer. Want als ik met Dylano alleen ben gaat het redelijk goed, maar als papa erbij is

Zal het indd wel vergeten zijn Mriek
Hij was vanochten om half 7 wakker:O Ik hoefde er gelukkig niet uit, maar nu leg ik hem vanmiddag toch maar in bed, ga om de 5 minuten kijken hahahha. Tegen half 5 ga ik er lekker vandoor. Avondje mary poppins in scheveningen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Vervelend dat Dylano zo in de PP zit. Ik heb er nog geen ervaring mee, maar moet het afkloppen want kan zo maar beginnen. Heel veel succes in ieder geval en ik hoop dat hij er weer snel doorheen is.

En natuurlijk veel plezier vanavond in Scheveningen.

Groetjes,
Sandra

He gezellig Michelle, kom je nog ff buurten???

Groetjes,

Michèle

Veel plezier Michelle, klinkt leuk!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

haha heel herkenbaar. Rico had dat slapen ook weeeeken lang en ineens sliep is s’middags weer (vandaag niet zie peuterbed pff)
ook die buien van alles is nee is zoooo herkenbaar en zooo vervelend.
dan moet je een bal kleien en zodra hij bijna af is NEEEEEEEE PAARDJE KLEIEN!! en dan maak ik dat weer NEEE BALLL!!!
pffff ja meid. het is lastig, oke meiden zijn misschien pittig zeggen ze maar die boys van ons kunnen er ook wat van.
ik zie erg uit naar de tijd dat de piek afneemt van de pp.
sinds een dag of 3 zegt rico hardop “ja” of “jahaa” (met een piepstemmetje, eerst knikte hij ja nu zegt hij het ook superlief!) en dat ja is altijd leuk en het nee nooit
sterkte lieverd! en troost je: het draait over een paar maanden (ja klinkt lang he want wat je zegt; de dagen duren zooolang op deze manier!) wel weer bij!

Wat vervelend voor je dat hij die streken uithaalt, word je niet vrolijk van… Lisa zegt nu ook elke keer al nee, dus ik hou mijn hart vast straks zucht Nikki was echt ontzettend moeilijk en ik heb me heel vaak in moeten houden om haar geen klap te geven… Ik ben benieuwd hoe dit bij Lisa gaat… En wat betreft het niet luisteren als papa en mama er allebei zijn, dat is gewoon jullie tegen mekaar uitspelen natuurlijk, dat kon Nikki ook altijd errrrrrg goed! Heel veel sterkte de komen (durf het bijna niet te zeggen…) maanden…!

En bedankt Yavahn

Heb hem de afgelopen 2 middagen gewoon op bed gelegd, gister heeft hij na een waarschuwing nog wel geslapen, maar was net op tijd, hoorde ritaelen en meneertje was weer aan zijn luier bezig, pyjamabroek al uit. Vanmiddag idem dito maar niet meer geslapen maar wel verder zijn broek ed aangheouden. pfff wat een manneke

Mary poppins was heel leuk. Ik zag nu pas wat je geschreven had Michèle dus ben al weer thuis hahahahaha

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Hallo Michelle,

Ik las net je berichtje. En het is heel vermoeiend als je kind zo doet. Mijn dochter is precies zo. Het is zelfs een hele tijd zo geweest dat ze met woede gewoon haar hoofd tegen de muur of tegen de grond aansloeg. Dat is echt eng. Ze zit nou ongeveer toch al bijna een jaar in de pp en eet ook heel slecht.
Ik heb een paar tips voor je. Misschien dat dat helpt.

met eten stel ik haar voor de keus. Of jij eten of mama gaat helpen. Ik moet wel zeggen dat dat wel helpt. Want als ze zelf eet zegt ze na 3 happen ik hoef niet meer.

Als ze eigenwijs (en vervelend) doet zeg ik altijd tegen haar: “als je nou even lief gaat spelen doen we straks een spelletje.” Kijk eens voor een spelletje waar plaatjes op staan en dan zo op spelende wijze toch de spraak verbeteren.

Ik ben op deze manier heel ver gekomen met haar, en het is helemaal niet makkelijk als je een kind hebt die in een pp zit.

Groetjes,

Christel

dylano is dus net als pippy een ’ batterijleegtrekkertje’ …
pffh en dan zonder slaapje, zijn je batterijen helemaal op aan het end van de dag !

meestal ligt pip ook een 3 kwartier te rellen in bed, en haar slaapzak gaat uit (gelukkig de rest nog nie ) maar ze valt uiteindelijk wel in slaap, maar ik reken altijd op een uur of 2 , maar tegenwoordig zit ik heel de middag binnen omdat madam eerst 3 kwartier legt te relluh en dan nog 2 uur ligt te maffuh (waar ik dan na jou bericht toch wel gezegd mee ben )

suc6 meis en sterkte

Pippy is geboren 17.07.2009