Ff voorstellen!

Heb al 2 topics geplaatst maar me nog helemaal niet voorgesteld dus bij deze…

Mijn naam is Elly den Hartog, ik ben 24 jaar en ruim een jaar getrouwd met Wilco. Sinds 27 november 2009 zijn wij de trotse ouders van ons lieve, mooie meisje Lenna. Verder HAD ik een leuke baan als secretaresse/receptioniste bij een leuk bedrijf, maar vlak na mijn bevalling kreeg ik een telefoontje dat mijn contract niet meer wordt verlengd ivm bedrijfseconomische redenen… erg balen dus. Hoop snel weer een nieuwe leuke baan te vinden voor 2 dagen in de week! Verder ben ik gek op winkelen, voornamelijk nieuwe kleding en leuke spulletjes voor in m’n huisje . Ik hou erg van lekker gezellig eten en drinken, uit eten, barbecuen, gourmetten enz. Verder probeer ik 1 keer in te week te gaan steppen met m’n schoonzusjes… en ga ik graag op vakantie, maar khoef niet zo nodig ver, met een weekje centerparcs, een leuk hotelletje of weg met de boot van m’n ouders ben ik dik tevreden! Verder is het natuurlijk op het moment vooral genieten van ons meisje!

Hi Elly,

Ik ben Michèle, mamma van Morgan van 16.5 maanden. Samen met mijn vriend en 5 katten wonen we in de randstad. Ik werk 40 uur als administratief medewerkster maar vanaf maart wordt dat tijdelijk 36 uur

Veel plezier op ikke ben enne ik hoop dat je antwoord kan vinden op je vragen en je eigen input kan geven.

Groetjes,

Michèle

Welkom op het forum!

Ik ben 32 jaar, de moeder van Erik en woon met hem en m’n vriend in Drenthe. Ik werk 24 uur per week.

Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 29 jaar en woon samen met mijn man en ons zoontje Tim van 18.5 maand in Noord Holland. Ik werk 24 uur per week bij een detacheringbureau.

Wat vervelend dat je contract niet is verlengd. Ik hoop voor je dat je snel weer wat anders vind.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hoi, Ik ben Maaike, mama van Nicky en Bob.
Ben hier niet zoveel hier, komt omdat mijn kindjes alweer ouder zijn.
Veel plezier hier.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>