Ff voorstellen

Hallo,

Ik ben Anouschka,31 jaar en mama van Nikki (01/09/'06) en Kris(31/03/'08)
Ik woon met de kids en mijn mannetje in Heerle.Koen en ik zijn al weer 11 jaar samen.Nog een paar weken en dan gaan we weer aan de slag.

Als er nog meer vragen zijn dan hoor ik het wel.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Kris! En natuurlijk welkom bij ikkeben. Ik hoop dat er net zo veel plezier aan zult beleven als ik.

Ikkeben Judith, moeder van Anna die op 2 juli alweer 1 jaar wordt. Ben al bijna 8 jaar getrouwd en woon in het mooie Drenthe. Ik ben 29 jaar.

welkom op ikkeben en gefeliciteerd met jullie zoontje Kris.

Ik ben gytha 26 getrouwd met dennis en hebben een dochtertje Lieke van 1 jaar alweer.
Wonen in het zuiden van brabant.

Veel pleizer hier en tot op het forum

groetjes Gytha

welkom op ikkeben, ik ben brenda 21 jaar en ben bijna 6 jaar samen met mijn vriend samen hebben we een dochter van bijna 3 jaar charissa. Veel plezier op het forum.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

ff kijken of mijn banners het doen

nog een keer checken

Hallo iedereen,
ik ben dus Anneke en de b achter mijn naam staat voor bart(mijn partner). Ben sedert 01/06/2003 de trotse mama van één dochtertje Ivy en heb dan ook nog eens twee (stief)kids Kimberly 15j en Jordy 12j van mijn partner die ik al zeven jaar met even veel zorg en liefde opvoed. Indien er interesse is van iemand van jullie om mij beter te leren kennen verneem ik dat wel per e-mail…

Groetjes Xx Anneke

Gewijzigd door - Anneke b op 11 Jun 2008 15:45:08

Gewijzigd door - Anneke b op 11 Jun 2008 15:45:46