Ff voorstellen

Hoi hoi

Ik ben Jacqueline,24 jaar en getrouwd met mij jeugliefde van toen haha,vorig jaar zijn we papa en mama geworden van ons vrolijke en energieke meisje,wie al bijna 1 jaar wordt,de tijd gaat hard en ons meisje ontwikkeld zich ook erg hard als een eigenzinnig en dominant meisje met humor,ze heeft echt al een pittig karakter,een echte meid haha

Groetjes van een trotse moeder

Hey hey Jacqueline!!

Ik ben Mariska, 29 jaar, getrouwd met Nick, mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie en Malin.
Hoe heet je dochtertje??

Veel plezier op Ikkeben!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

hoi

Ik ben katinka 25 jaar woon samen met gerard
samen hebben we een zoontje van 10 maand.

groetjes katinka

Hoi Jacqueline.

Welkom op de site.
Ik ben marianne 23 getrouwd met niels 22 en samen hebben we een zoon Ruben van 8 maand oud.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Welkom op ikkeben
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van twee ventjes Robin 2 jaar en Justin 4 maanden
Heel veel plezier hier bij ikkeben

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

welkom hier,

ben bianca getrouwd met hans samen hebben we 3 kindjes waarvan 1 helaas een engeltje

kevin* dylan van 9 en kaitlyn van 5

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hallo Moeders,

Leuk leuk,ik hoop dat ik veel contacten en info hier vandaan haal,lijkt mij erg leuk!!
Allemaal jonge moeders,maar ik heb nog maar 1 dochtertje,wij zijn bezig voor de volgende(als het ff kan)

Groetjes!!

quote:
Hey hey Jacqueline!!

Ik ben Mariska, 29 jaar, getrouwd met Nick, mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie en Malin.
Hoe heet je dochtertje??

Veel plezier op Ikkeben!!

Groetjes Mariska

Zooo Mariska,jij heb het gezellig met een groot gezin met alleen maar meiden,leuk hoor!!
Ik kom zelf ook uit een groot gezin(nou ja…voor deze tijd dan),ik droomde vroeger ook van een groot gezin,maar of dat ooit zal lukken,je hebt het niet voor het zeggen…
En een tweeling joh…Pfff…druk of valt dat mee??

Erg leuk,zie je tegenwoordig niet vaak meer

hoi welkom hier
ikke ben marielle ben getrouwd met martin , en samen hebben we een dochter van 4 jaar en 5 maanden .en ze heet tanja .wens je veel plezier hier op ikke ben. oja hoe het jullie dochtertje eigenlijk ??

groetjes marielle mama van
10-10-01

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 10 Mar 2006 09:49:41

quote:
hoi welkom hier ikke ben marielle ben getrouwd met martin , en samen hebben we een dochter van 4 jaar en 5 maanden .en ze heet tanja .wens je veel plezier hier op ikke ben. oja hoe het jullie dochtertje eigenlijk ??

groetjes marielle mama van
10-10-01

Hoi Marielle,

Mijn man heet ook Martin(toevallig haha),en ons meisje heet Anieck en is nu 10 maanden

Groetjes!!

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 10 Mar 2006 09:49:41

hoi hoi welkom hier!!

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

quote:
Zooo Mariska,jij heb het gezellig met een groot gezin met alleen maar meiden,leuk hoor!! Ik kom zelf ook uit een groot gezin(nou ja..voor deze tijd dan),ik droomde vroeger ook van een groot gezin,maar of dat ooit zal lukken,je hebt het niet voor het zeggen.. En een tweeling joh...Pfff..druk of valt dat mee??

Ik vind het hartstikke gezellig!! De oudste (waaronder tweeling) weten al wel dat ze niet teveel aan me moeten vragen dus het gaat hartstikke goed hoor!!

Groetjes Mariska