Ff voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben Crista en word 30 juni 30. heb twee zoons een van drie en een van vijf. De oudste is geestelijk gehandicapt en gaat naar een zmlk school en heeft het daar erg naar zijn zin. De jongste zit nog op de speelzaal twee dagdelen in de week. Ik woon samen met richard de vader van mijn kinderen O bijna vergeten mijn jongens heten Bo de ougste en Stan is de jongste. Ik denk dat ik in de toekomst vaak even kom kijken.

Groetjes
Crista

Hoi Crista,

Welkom hier!
Ik ben Maike (23) getrouwd met Nico (26).
Onze zoon Levi is 21 maanden en in oktober verwachten we ons tweede wondertje!

Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben, maar dat moet vast lukken!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003) en prummeltje (27 oktober uitgerekend)

welkom hier

Hoi Crista,

Ikke ben Astrid (31 jaar ) woon 13 jaar samen met Daan ( bijna 36 jaar ) en samen hebben we een super toffe dochter van ruim 2 jaar, Evianne. We verwachten nu elk ogenblik een broertje of zusje voor Evianne. Veel plezier op het forum.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hai Crista, ook welkom! Ik ben Esther (29), woon samen met Anton (33) en we hebben een zoontje, Jonathan van 4 maanden oud.

Ik ben zelf pas sinds een paar weekjes lid. Veel plezier op deze site!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Hoi Crista
Welkom hier
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van een zoontje die Robin heet(17 maanden)
In oktober verwachten we onze tweede

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

hoi

ik ben ingrid 35 jaar en ben getrouwd met henk en samen hebben we een zoon marco en die is 4 jaar

groetjes ingrid mama van marco 18-3-2001

hoi crista
welkom hier ,ikkke ben marielle36jaar en ben getrouwd met martin en we hebben een dochter genaamd tanja van 3jaar en 8 maanden .heel veel plezier hier

groetjes marielle mama van tanja

Welkom hier.
Ik ben Jolanda en getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kindjes; Lisa en Cas.
Veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Welkom hier en veel lees-en schrijfplezier.

Ik ben nog eventjes ook moeder van een peuter- (2 jaar) en een kleuter- (4 jaar) zoon, maar mijn gezinnetje wordt half juli uitgebreid met een broertje of zusje voor de jongens.